Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik ben vorige week dat artikel tegen gekomen op een nieuwe auto site. Daar ging het er over dat het batterij geschikt was voor apparaten met zeer laag vermogen (100 microwatt) Een interessant gebruik zou een pacemaker zijn, maar zelf daarvoor heeft het nog te weinig vermogen.Niet alleen in auto’s we zouden dan ons verwarming en thuis elec kunnen voorzien op batterijen, geen gas en elec rekening meer,.
Als dat waar is zou het ongelooflijk nieuws zijn, maar ik denk dat het fake News is.
Als ge hem dit jaar nog koopt ja .40.000 voor een tesla nu, en 5000 korting ofzo
Das aardig, begin nu zelf ook te twijfelen
Hopelijk dan kan ik voor 2030 nog een dikke V8 inschrijven .Dat zou me toch niet tegenhouden. Vele merken hebben hun prijzen wat laten zakken om tegemoet te komen aan de premie.
Denk eerder dat de tweedehands waarde van niet electrische wagen nog sneller naar beneden zal gaan
Hier ook hoor maar niet enkel voor elektrische auto’s maar auto’s in het algemeen …kan het er gewoon niet aan geven aan een stuk blik (aluminium tegenwoordig ) met wat plastiek op 4 wielen …..Heel tevreden met mijn Y. Maar is wel van het werk. Privé zou ik nooit zoveel geld aan wagen willen geven…
Juist gelezen op dat hollandsforum :Dat zou me toch niet tegenhouden. Vele merken hebben hun prijzen wat laten zakken om tegemoet te komen aan de premie.
Denk eerder dat de tweedehands waarde van niet electrische wagen nog sneller naar beneden zal gaan