Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
e2fsck -fp /dev/sda1
draaien om fouten te detecteren en herstellen, maar als dat niet helpt zal het nieuwe install zijn en mogelijk nieuwe stick als het blijft opduiken. Maar stap voor stap eerst Dat betwijfel ik.. Is dat van belang mss?
Ik kan ook alles via mijn unraid doen. Die draait eigenlijk ook 24/7. Maar wil via pi proberen omdat ik dan server eens kan uitzetten.
Kweetnie, kan wel zeggen dat ik er enorm content van ben
Als je het probleem had en mee gekopieerd hebt, dan zou ik nu geen repair doen.
Gewoon vanaf 0 en dan je backup nemen
Vraag mij af of backup dan goed idee is.. Want heb dat nu ook gedaan met nieuwe stick met als resultaat hetzelfde probleem![]()
Philip , waarom gebruik jij de androidtv integratie niet met je shield?
Goh. Zoals gezegd had ik het probleem al met mijn USB 2.0 stick. Heb daarom er 1 gekocht met USB 3. Dan heb ik copy gedaan naar mijn nieuwe usb stick. Het probleem had ik toen al. Dus ik heb mijn probleem gewoon meegekopieerd naar de nieuwe stick veronderstel ik...
Ik heb deze stick gekocht
Ik ga nu eens repair proberen maar dat mag niet op een mounted file systeem. Dus moet even mijn RP uitzetten en stick in mijn pc steken voor de check.
Ik had die eerst ook geconfigureerd, maar weer uitgezet omdat ik er uiteindelijk nog niks mee doe. Nu toont die via de Chromecast integratie gewoon of er iets speelt.
Misschien later opnieuw als ik effectief automations erond maak, maar momenteel worden scenes nog gezet binnen Harmony ipv HA (Netflix kijken -> sfeerlicht aan bv).
Hmm, vreemd dat je het al 2 maal hebt. FS issues ga je afaik niet meetransferen met een backup, maar het kan natuurlijk dat de data zelf corrupt is.
In principe zou die stick ok moeten zijn hoor, Sandisk is een degelijk merk. Kan natuurlijk altijd een slechte tussen zitten.
Ik zou van scratch herbeginnen op dezelfde stick (als een FS repair niet uitmaakt) en fingers crossed. Maak natuurlijk wel ff een kopietje van je belangrijkste bestanden.
Of de netwerk-boot optie zoals Jan zegt, ervan uitgaande dat je server 24/7 draait.