Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Goh. Omwille van de problemen met mijn stick heb ik niets meer gedaan. Wou eerst zien of de repair lukt. Maar helaas is dit dus niet het geval. Mijn HA is terug niet meer bereikbaar. Dus ik ga opnieuw moeten beginnen vrees ik...
Volgt cyclus van de zon om licht kleur/warmte aan te passen, vooral handig in m'n bureau.
https://github.com/claytonjn/hass-circadian_lighting
Ik zou graag deze installeren. Daarvoor moet je hacs installeren op je HA. Nu heb ik de zip file daarvoor extracted maar wil ik al die files naar mijn HA overzetten. Welke tool gebruiken jullie hiervoor? Zeg nu niet de usb stick uittrekken en gewoon copieren he..
- platform: mqtt
name: "Dressing"
unique_id: "dressing"
state_topic: "homeassistant/slaapkamer/dressing"
command_topic: "homeassistant/slaapkamer/dressing/set"
availability_topic: "homeassistant/slaapkamer/dressing/available"
payload_on: "ON"
payload_off: "OFF"
payload_available: "online"
payload_not_available: "offline"
qos: 0
retain: true
- id: 'Zet spots dressing aan na duwen op drukknop'
alias: Licht dressing aan
trigger:
- entity_id: switch.dressing
platform: state
from: 'off'
to: 'on'
action:
- data:
entity_id: light.dressing
service: light.turn_on
- id: 'Zet spots dressing uit na duwen op drukknop'
alias: Licht dressing uit
trigger:
- entity_id: switch.dressing
platform: state
from: 'on'
to: 'off'
action:
- data:
entity_id: light.dressing
service: light.turn_off
Ik zou graag deze installeren. Daarvoor moet je hacs installeren op je HA. Nu heb ik de zip file daarvoor extracted maar wil ik al die files naar mijn HA overzetten. Welke tool gebruiken jullie hiervoor? Zeg nu niet de usb stick uittrekken en gewoon copieren he..