Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Voor mij is het simpelste gewoon SSHen naar de Pi en de zip rechtsreeks downloaden via curl.
Maar als dat Chinees klinkt: Samba addon zoalsSkank zegt is waarschijnlijk gebruiksvriendelijker
![]()
Die re-authentication van spotify had ik ook, das door de nieuwe versieJij al gehad dat ineens niets van Hue bereikbaar was? Kan mss wel liggen aan de werken aan Telenet netwerk. Maar niets werkt nog van Hue. Waardoor mijn automations ook niets meer doen.
Mijn Netatmo werkt wel nog. Daar wordt alles mooi weergegeven. Spotify is ook een probleem want daar moet ik plots een re authentication doen.
Jij al gehad dat ineens niets van Hue bereikbaar was? Kan mss wel liggen aan de werken aan Telenet netwerk. Maar niets werkt nog van Hue. Waardoor mijn automations ook niets meer doen.
Mijn Netatmo werkt wel nog. Daar wordt alles mooi weergegeven. Spotify is ook een probleem want daar moet ik plots een re authentication doen.
Yep. Eens kijken hoe ik die stick moet installeren. Want jij hebt daar op begin ook wat mee gesukkeld zeker?
Mijn Pi staat in mijn bureau. Dus geen probleem met bereikbaarheid veronderstel ik.
Deze manual?
https://www.home-assistant.io/integrations/deconz
Ik veronderstel dat ik ook alles ga moeten doen wat in documentation staat bij de DeConz addon.