• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Muziek streaming diensten

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ben al enkele dagen gebruiker van Apple Music. De configuratie als gezinsabonnement liep hier helaas niet van een leien dak en hebben we meermaals op verschillende apparaten moeten doorlopen om dit goed werkend te krijgen. Wat betreft de stereoweergave kan ik zeggen dat deze boven de verwachtingen zeer goed scoort, kortom .... ik ben nog geen zaken tegengekomen, waarbij mijn wenkbrauwen zouden van fronsen. Helaas communiceert Apple Music hier alleen via Airplay met mijn receiver
2639.png
Ik wacht nog op de grote update bij Sonos, die me het mogelijk moet maken om Apple Music te bedienen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Net terug een abo op google music Gewoon lekker goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
haha en nog eens 30 dagen gratis.. denk dat ik zo al een half jaar gratis muziekstreamingdiensten heb p:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Vond apple music ook wel echt goed, enkel gebruik ik het voor de moment wat te weinig. Zie me het in de toekomst wel terug nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Joske007 zei:
Helaas communiceert Apple Music hier alleen via Airplay met mijn receiver
2639.png
Ik wacht nog op de grote update bij Sonos, die me het mogelijk moet maken om Apple Music te bedienen.
Kijk eens aan
263a.png
Mijn woorden zijn nog niet koud en hier komt de gevraagde update al
1f44d.png


Apple Music binnenkort op Sonos. De Beta start vanaf 15 december -> aanmelden voor de Beta, via de geavanceerde instellingen in Sonos app.

Bron: http://www.sonos.com/nl-be/apple-music-on-sonos?r=1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Van Spotify overgegaan naar Apple Music bij launch, om nu bij Google Music uit te komen. Ben benieuwd, maar ik ben alvast blij met de goede integratie eigen muziek <> streaming.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Philip zei:
Van Spotify overgegaan naar Apple Music bij launch, om nu bij Google Music uit te komen. Ben benieuwd, maar ik ben alvast blij met de goede integratie eigen muziek <> streaming.
Idem Al 2 keer veranderd zelfs, en ik keer telkens terug naar google.. Nu blijf ik er. Integratie is gewoon beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Al enkele dagen werk ik met de Sonos Beta versie. Zelfs voor een Beta versie waar zoveel om te doen is, werkt dit toch allemaal zeer stroef
1f44e.png


Euh…waar zijn mijn genres nu opeens naar toe
1f615.png
Pfff… geen (basis) mogelijkheid meer om bv alleen maar effe relaxed wat Jazz te draaien? De onderstaande manier is niet hoe ik het als gebruiker graag zie. Onder de knop nieuw zit een ingang ‘Activiteiten’ met daaronder zaken als – BBQ (10 playlists) – Koken – Vakantie – Studeren – Enz… Ik kan effe niet volgen…..wie heeft dit eigenlijk verzonnen
1f922.png


Verder ziet de hoofdstructuur er als volgt uit…pfff…
1f62d.png
– Voor jou – Nieuw – Radio – Mijn muziek

Er is duidelijk nog zeer veel werk aan de winkel!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Uiteindelijk is er toch niets beter dan gewoon van je nas muziek te streamen! Heb in mijn mailbox een spotify actie mailtje gekregen met een aanbieding voor 3 maanden premium voor 9,99.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dat heb ik ni geschreven lol. Quoten op dit forum is toch onnodig moeilijk gemaakt e. Ook kan je amper zien wat je typt op de iPad bv!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Grrr idd quoten op ipad is een ramp, soms in de tekst plots...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Grr ben hier weer. Erger mij nu weer aan zaken in google.. echter wil ik niet terug naar spotify.. want daar erger ik mij ook.

Iemand die apple heeft en sonos?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Wat wou je zoal weten
1f609.png
Broodrooster heeft hier ook ervaring mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Brood heeft geen sonos dacht ik. Kun je mij eens enkele screenshots tonen van de sonos app, waarbij je dus apple bedient en erin zoekt. Ook van je eigen apple muziekbib op de sonos app

Paar screens.. zoals playlists.. je albums (apple bib), je songs (apple bib) enz dit allemaal in je sonos app
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Kort verhaal
1f609.png
Apple Music heeft als nieuwkomer een heuse achterstand in te halen ....... Spotify is the way to go
biggrin.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Joske007 zei:
Kort verhaal
1f609.png
Apple Music heeft als nieuwkomer een heuse achterstand in te halen ....... Spotify is the way to go
biggrin.png
Nah, niet met integratie in sonos, kmoet apple dus niet eens proberen

thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Er zijn al wat multiroom-systemen die Spotify (Connect) tegelijkertijd op verschillende speakers kunnen weergeven maar dit werkt vooralsnog alleen door een bridge die de fabrikant zelf legt tussen de speakers. Spotify zelf biedt vanuit de app nog geen ondersteuning voor een synchrone weergave op verschillende speakers maar daar komt snel verandering in. Multiroom en Spotify Multiroom-systemen van onder meer Philips en Denon beschikken al over de mogelijkheid om je Spotify-muziek over meerdere speakers te laten horen maar dit is alleen mogelijk via de app van de betreffende systemen en door een bridge die de fabrikant van de systemen zelf tussen de speakers legt. Systemen van onder meer Raumfeld hebben die mogelijkheid echter niet omdat Spotify dit niet direct ondersteunt. Je kunt dus muziek via Spotify Connect maar via één speaker weergeven. Ondersteuning voor multiroom in de app Via betrouwbare bronnen bij een grote audiofabrikant hebben we vernomen dat Spotify vanaf week 16, eind april, ondersteuning voor multiroom-audio zal toevoegen. Dit betekent dat je vanuit de Spotify-app direct meerdere speakers (en/of zones) kunt selecteren en zo je favoriete muziek door het hele huis kunt weergeven. De kans is groot dat fabrikanten vervolgens de optie ook eenvoudiger via de eigen applicaties kunnen toevoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Als dit betrekking heeft tot sonos, wie weet dat ik dan terug overschakel naar spotify
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Google heeft podcasts toegevoegd aan zijn muziekdienst Play Music. De functie om podcasts te ontdekken is alleen nog te gebruiken in de Verenigde Staten en Canada. Wanneer de functie in de Benelux komt, is onbekend. Googles algoritmes zoeken podcasts uit op basis van wat gebruikers aan het doen zijn, in welke stemming ze verkeren en op basis van interesses, zegt de zoekgigant. Het is onbekend hoe dat precies zal werken. Daarnaast is het mogelijk voor gebruikers om zich te abonneren op podcasts om zo notificaties te krijgen van nieuwe afleveringen. Het is onbekend wanneer Google de functie gaat uitbrengen in de Benelux, want vooralsnog is hij alleen te gebruiken in de Verenigde Staten en Canada. Het is onbekend hoeveel mensen in de Benelux geregeld naar podcasts luisteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator: