Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
KloptWill do
Zal wel foefelen worden zeker.
Ik hoor ook dat die captive portal enkel kan als je die controller continu laat aanstaan, dan zou mn server continu moeten draaien, tenzij ik dit in de cloud zet
mmm
Anders kan ik geen gastennetwerk opzetten?
Daarom zit mijn gasten netwerk in aparte range (VLAN) dan kunnen ze al zeker niets vinden als ze zelfs mijn netwerk proberen te scannen. Wachtwoord hoeven ze ook niet te kennen, gewoon een QR code ergens plaatsen is voldoende.
Ja open is zoziezo not done
Vast wpa2 zou een mooie starter zijn, zoals je zegt, met een html pagina (die moet ik dan terug hosten?)
ideaal is ofwel met vouchers, ofwel captive portal
Skank , zou je geloven dat ik het niet meer weet hoe ik het precies gedaan heb, maar je volgorde lijkt me wel te kloppen ja.
Met updaten bedoel je firmware van die Unifi dingen? Nee dat is niet nodig. Als je de decoder rechtstreeks aan de modem kan hangen is dag inderdaad nog beter.
Mm
ik ben er nog allemaal niet uit
Ook totaal niet ivm vlan
ZO denk ik dat ik nu nodig heb
vlan 1 wifi gast (kan op internet maar niet op lan)
vlan 2 wifi local (kan op internet en op lan)
vlan 3 (decoder? of decoder rechtstreeks op modem zetten van orange?)
vlan 4 IoT (kan op internet maar niet op lan)