Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hoe zit het nu eigenlijk met uw WiFi dekking, welke down en upload speeds haal je nu in je woning...
1) moeilijk te zeggen zonder de instellingen van de AP te zien. Maar je zou het reeds moeten zien aan de de op switch, die is dan oranje i.p.v. groen.
2) staan normaal zeker al regels in o.a. established/related doorlaten en invalid droppen dan zijn standaard zaken. Als je later een gast VLAN maakt worden er ook automatisch regels toegevoegd daarvoor.
3) kan je normaal regelen in de AP instellingen, beide banden staan actief. Er is als ik me goed herinner ook een tool om het beste kanaal te kiezen om zo geen storingen van buren te hebben.
4) instellingen switch, poort aanklikken en daar kan je ergens PoE uitschakelen. Heb ik trouwens gedaan om geen farces mee te maken.
5) map en dan ik dropdown menu daar kiezen voor topologie
6) groene bollen zijn verdwenen denk ergens tussen versie 5.7 en 5.9
Zeer interessant !Skank , 5 GHz voorkeur, zie dit artikel op het Unifi forum
88Mbps
Ok, das mooi, ‘..’ en hoever zit ge van de ap? Zit er nog een muur of plafond tssn. ? Is Uw bekabeld netwerk nie een pak sneller dan?