Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Even hierop terugkomen.. Ik heb deze tutorial gevolgd en heb dus grotendeels al een apart IoT netwerk (zowel bekabeld als draadloos)
Werkt als een trein..
Ik denk dat ik aan de volgende stappen toe ben
- mijn server staat op mijn lan, zoals normaal bedoelt is dacht ik, en de mediaspeler is eigenlijk een IoT device.. maar die moet wel aan mijn server kunnen, hoe doe ik dat dan?
- sonos, ik wil die ook op mijn IoT krijgen, maar jullie waarschuwden dat dit een moeilijkere is, kan iemand me zeggen hoe ik dit dan doe? Ik heb het dus voorlopig niet gedaan , waardoor ik het volume nu niet meer kan aanpassen in mijn harmony activiteit tv kijken
Alvast bedankt
Sonossen zijn notoir moeilijk om die deftig in een eigen VLAN te krijgen. Zelf reeds veel voor je gezocht, maar helaas geen pasklaar antwoord.
Hangt van de mediaspeler af he. Vanaf de moment dat je met Bonjour,mDNS en consoorten begint ga je idd problemen moeten oplossen aangezien deze protocollen ontworpen zijn om te werken binnen dezelfde LAN, dus binnen dezelfde IP-space en niet routed (TTL=1)Daarna nog een moeilijke, de server op LAN en de mediaspeler op IoT
Sonossen zijn notoir moeilijk om die deftig in een eigen VLAN te krijgen. Zelf reeds veel voor je gezocht, maar helaas geen pasklaar antwoord.