geen hol verschil met de CV8560E hier - gebruik dat enkel als modem he.ToothLess , hoe bevalt de CH8568LG? Heb momenteel een cv8560e, zonder problemen, net ook een mailtje gekregen om de overstap te maken naar een ch85….
Heb nu net een andere cisco switch gekocht en ik krijg wel meer speed (een 100 Mbps gemiddeld meer) - de ene gigabit switch is precies den andere niet en snap nog niet goed waar het probleem lag/ligt. Ivm de issues op vpn -> hier en daar nog eens ne request time out, maar de connectie zelf dropt niet meer. Als ik de pc op aparte telenet vlan zet = nix van drops. Curieus zenne, ik begrijp het nog niet goed, maar zolang de verbinding blijft kan ik er verder eens rustig over nadenken
Die powerline hier (digibox) vliegt buiten - digibox zaagt constant dat ofwel verbinding slecht is of geen signaal is). Er zitten hier gewoon teveel klodden op die priezen van bureau (waar alles binnenkomt) naar de living. Mijn ervaring is = testen en zien wat het geeft. Ik prefeer via AP's een bridgeke te maken (5Ghz) - zo heb ik deurbel en gasketel aangesloten omdat ik daar geen utp liggen heb. Werkt beter dan de powerline. Maar bon, nen AP buiten zetten aan uwe laadpaal is misschien ook overkill