Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Klopt, die usb stick + de voeding zijn 2 veel voorkomende problemen met de usgWist ik niet. Mijn USG heb ik als refurbished gekocht voor een appel en een ei. Misschien heeft die al een geupgrade USB stick gekregen
Nen RMA is wat drastisch denk ik. Moet toch iets met de firmware zijn.Net RMA aangevraagd voor mijn udr die ik nog maar sinds july heb
Ik verlies elke dag enkele keren verbinding *** zeg
Geloof me, twas echt nodig (overlegd met unifi)Nen RMA is wat drastisch denk ik. Moet toch iets met de firmware zijn.
Welke "verbinding" verlies je ? Wireless of naar Internet ?
JA dat dacht ik ook.Allez, als je RMA approved en je krijgt een nieuwe unit des te beter hé.
Zoiets moet toch gewoon oerstabiel zijn ? Ik zou het op m'n zenuwen krijgen met zoiets.
Hola, dik 500 euro voor zo'n UDR Pro SE ? Da's ook ni weinig voor een thuis-setupHier een UDR Pro SE in gebruik, en kan je zeggen dat ding draait als een zonnetje zonder enige uitval.
Het is te hopen dat je met de nieuwe geen problemen meer hebt
Wanneer komt deze met de schaarste op de markt voor je toe?
Heb je de udr nodig? Mischien overwegen om die helemaal uit je netwerk te bannen?JA dat dacht ik ook.
Pogingen gedaan met diverse firmware, altijd hetzelfde, zelfs zonder config en in default settings
Continu eruit vliegen.
Nu sinds donderdadavond de udr ertussenuit , en en de switch en AP's rechtstreeks op de orange router, geen enkele onderbreking meer gehad.
Lag dus wel degelijk aan die udr (had ik ook nooit met de usg, maar daar had ik dan andere problemen mee)
Ik heb mn huidige nog maar gisteren verzonden heHier een UDR Pro SE in gebruik, en kan je zeggen dat ding draait als een zonnetje zonder enige uitval.
Het is te hopen dat je met de nieuwe geen problemen meer hebt
Wanneer komt deze met de schaarste op de markt voor je toe?
Vind ik ook, en alzeker voor iemand die zichzelf geen IT'er noemt waarbij HA te moeilijk isHola, dik 500 euro voor zo'n UDR Pro SE ? Da's ook ni weinig voor een thuis-setup
Ja, wil aparte vlans opzetten enzo + vpn + ...Heb je de udr nodig? Mischien overwegen om die helemaal uit je netwerk te bannen?
Vind ik ook, en alzeker voor iemand die zichzelf geen IT'er noemt waarbij HA te moeilijk is
Ik ben ook geen IT’er en heb de gewone versie. SE bestond toen ook niet. Maar gezien de PoE en internal storage van die SE zou ik mij die ook direct kopen moest ik de gewone niet hebben. Ik ben heel tevreden van mijn DreamMachine Pro.