Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Volledig mee eens Dat wil ik idd niet. Hier ook totaal geen last v buffering, enzjvanhambelgium zei:Zoals je in het filmpje ziet kan je dus je Unraid-server rechtstreeks via HDMI (van de videocard die erin zit) aan je TV/Display hangen. Maar ik denk niet dat je dat eigenlijk wil doen. (wie wil er nu een blazend server/NAS met 10 disken in de buurt van je HT hebben...) Als voordeel heb je ook denk ik dat de "transcoding" / "buffering" op je (typisch) zwaardere server gebeuren en je kan dan ook nog bijkomende KODI "clients" hebben op andere displays.
De 2 voordelen aangegeven in het filmpje zie ik nie echt als voordelen :
- navigeren binnen KODI op de huidige generatie mediaplayers *is* al crispy & snel en eigenlijk zonder vertraging (vb om een 6/8 core Android speler volledig vloeiend) - die bufferings-zaken/latency heb ik nog nooit meegemaakt op een wired netwerk eigenlijk.
ja. Windows 10Sphinkx zei:Unraid werkt. Via browser kan ik er naar toe. Maar via netwerkomgeving zie kan ik niet op de harde schijven. Dus ik kan niets van bestanden mijn bestanden naar de server verplaatsen. Heel vervelend... Via Kodi kan ik er ook op en mijn films afspelen. Gewoon van mijn windows pc lukt het dus niet. Volgens mij ligt het dus wel aan windows...
Ik heb niets van mijn settings aangepast. Wel al de laatste updates gedaan van unraid en windows (10).