Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik zit nog op versie 6.1.9
Ondertussen zitten ze al aan 6.4 dacht ik
Tijd om es te upgraden
Kent iemand de nieuwigheden?
Ik zit op laatste vesie . Maar of er nieuwigheden zijn.. Ik gebruik het eigenlijk enkel voor data. Dockers en andere zaken gebruik ik totaal niet.
Geraak met mijn win10 wel nog altijd niet op server. Maar dat ligt aan Windows ????
Waarom gebruik je docker op unraid
Zou je die dan v tweakers nemen?Op papier is de hgst duidelijk de betere: 2× load cycle , draait sneller en 2,5 mlj. Uren mtbf
Geen precieze.. zeker? Oei die loopt nu al.Gezien het als parity gebruikt wordt moet je geen preclear doen. De disc is voldoende getest. Je kan een preclear plugin installeren volgens mij. Daarmee kan je dan preclear doen indien gewenst.
Als je voeding tekort hebt zal je het wel snel merken zeker
In principe gebruikt een HD niet zoveel energie. Dus misschien zal het wel meevallen..
101 post op het unraid forum trouwens wat je moet doen als je de Parity wil vervangen.
Pff al die typefouten. Grrr telefoonGeen precieze.. zeker? Oei die loopt nu al.
Als ik hem aansteekt met harde powertoets Hoor ik efkes alarm. Da was er voordien niet. Wat betekend dit. Daarna loopt alles goed.
Preclear annuleren? Of gaat dat niet