jvanhambelgium
Well-Known Member
lol
nohup mc
da gaat niet
Ha ok, je wil "interactief" MC gaan gebruiken ... nee, daarvoor kan je nohup natuurlijk niet gebruiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
lol
nohup mc
da gaat niet
Jan kan je me verder helpen?
ik wil de inhoud kopieren van disk naar disk, maar dit vanop een andere pc...
via puty
maar als ik puty sluit, moet hij wel verder doen
Het lukt nu precies wel, mocht je het zelf eens willen proberen Sphinkx
Je moet wel eerst ff de "nerdpack" installeren en daar de plugin "screen"
Vanop je laptop
- puty openen en connecteren
- screen (letterlijk typen, maakt een screen)
- dan mc (midnight commander)
- files kopieren
en dan kun je puty gewoon afsluiten
Je kan erna gewoon je screen terug oppakken
Ohja, werken die notifications bij jou?
SMTP settings, maar krijg failed authorization, nochtans wel just
Ik wil ook nog wa verder kijken wat mogelijks is met VM enz...
Hoe groot is jullie cache disk, de mijne momenteel 160 gig maar das eigenlijk erg klein, die zit direct vol..
ik zou die willen brengen naar 2tb of groter zelfs: p
heb ik ook ademruimte als mn datadisks vol zitten![]()
Niks raars..Dan doe jij toch iets raars, hoeveel activiteit & gebruikers zitten er op die server dan ? Data hoort niet op een cache disk te blijven zitten maar zou normaal naar de array gebracht moeten worden.
Normaal moet de cache disk door de mover naar de parity-protected groep gebracht worden.
Is dat een 160GB SSD dat je vandaag gebruikt ?
Lijkt me een bizarre opstelling. Welk voordeel denk je uit de cache disk te halen?
Lijkt me een bizarre opstelling. Welk voordeel denk je uit de cache disk te halen?
Hoe wil je de Hue lights regelen misschien? Toch 101 apps daarvoor met mogelijkheden.
Ik gebruik gewoon een Hue app op mijn gsm en ipad. 101 instelmogelijheden. Ik heb momenteel de Philips Hue + OnSwitch als App. Maar je neemt er gewoon 1 die je beste aanstaat. Je hebt er die gratis zijn en betalend.