Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dat heb ik ook, maar dat moet je manueel initieren. Dat vergeet ik veel te vaak en dan heb je geen backup.Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom je je foto’s naar de betalende iCloud upload (ook al is de prijs aanvaardbaar), terwijl er thuis een mooie Nas staat te pronken die dit alles netjes op net dezelfde manier voor je regelt?
Of mis ik iets?
@Buddha, waarvoor ga jij die oplossing gebruiken? Enkel fotos? en waarom niet owncloud?
Maar dan stond je iCloud backup ofwel uit ofwel waren jouw foto's excluded? Ik koop elke 1-2 jaar een nieuwe iPhone en vul gewoon mijn iCloud login in en de rest gebeurd vanzelf. Na een uurtje of 2 heb ik altijd alles over van m'n oude telefoon.Ben er nog niet uit, icloud is idd een goeie oplossing. Die instellingen zijn niet zo belangrijk maar wel de foto's en video's op mijn iPhone. Heb niets kunnen recupereren van mijn vorige toen die defect ging, idem voor de Ipads.
Nfs heb ik nog niet werkende gekregen. Heb de shares wel aangemaakt. Maar als ik van mijn linux er naar toe ga zie enkel de smb. Vanuit Kodi nog niet geprobeerd.. Bezig geweest met andere zaken.
Wat bedoel je met een streambaar formaat? De meeste 4K zijn toch gewoon altijd streambaar? Of gebruik je software waarbij transcoding nodig is?Momenteel wat HDDs uit mijn UNRAID server gehaald en in mijn HTPC gezet. Ik vind 4k bestanden omzetten naar een formaat dat streambaar is zoon lang proces. Dus ik kijk me films nu via HTPC of eigenlijk mijn main/game pc via hdmi -> receiver -> tv en ervaar zo de beste kwaliteit en dolby atmos.
Toch jammer dat mijn UNRAID server nu niks staat te doen, me vrienden kunnen ook niet meer mijn films kijken nu. Moet me nog bedenken wat ik ga doen, enige suggesties ?
Ik ben een echte fan van UNRAID heb zelfs de merchandise zoals stickers, muismat en koffiebeker![]()
Vraag me af hoe iedereen hier met een UNRAID server, zijn hardware eruit ziet en welke/hoeveel schijven jullie gebruiken.
Misschien ga ik ooit eens over als mijn Synology de geest zou geven (hout vasthouden)