Ik heb lang getwijfeld aan deze:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Is een SSD noodzakelijk voor cache? Maakt het allemaal stuk duurder. Als je de move van cache naar de parity protected regelmatig doet is dat toch niet nodig?
Hebt ge echt een 450W voeding nodig voor zo'n unraid server?Wat ik verder op het oog heb qua componenten
Opmerkingen over deze componenten, of zal mijn server te snel zijn
- ASUS PRIME B360M
- Intel i3-8100 (boxed)
- Corsair SF450
- Samsung 970 Evo Plus 250GB
- be quiet! Dark Rock 4 CPU fan (wellicht wel nodig ?)
- be quiet! Silent Wings 3 PWM, 120mm
![]()
Amai da denk ik ook...als ge dan 24/24 begint te rekenen zijn dat wel wat kWh'kes op jaarbasis...Hebt ge echt een 450W voeding nodig voor zo'n unraid server?
Dat verbruikt dan ook wel een pak meer als een Synology.
Welke UPS heb jij Sphinx ?
Die van mij heeft zo’n extern laptop voedingske. Verbruik is 17w in idle met schijven uit en 41w met 4 schijven draaiende. Dus dat is wel vrij zuinig voor 24/7 gebruik.Ik denk dat elke synology zo'n voeding heeft hoor, niet?
je moet die schijven wel kunnen voeden he
Idle zit er bij mij niet meer in ;-) aangezien er continue influx is van data enz.Die van mij heeft zo’n extern laptop voedingske. Verbruik is 17w in idle met schijven uit en 41w met 4 schijven draaiende. Dus dat is wel vrij zuinig voor 24/7 gebruik.