Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
unRAID maakt geen gebruik van RAID, maar is een OS. Eigenlijk is unRAID JBOD met parity bescherming.
Trouwens de kerk is door de kogel
Finale unRAID server bestelling gedaan bij azerty.nl, het wachten kan beginnen want sommige stukken hebben een leveringstijd van 2 à 3 dagen en andere zijn directe leverbaar. Zal wel een grote doos zijn die wordt geleverd op het werk.
Ik lees hier vreemde dingen
Waarom zou je een backup maken van de ene disk op de andere als je een parity hebt?
Klopt
Top!
De mijne komt ook van azerty
Veel plezier ermee, wat heb je nu besteld
Nee heb geen extra fans besteld, zelfs geen voor de CPU. Eerst maar eens zien wat de temperaturen betreft met de cooler die bij de CPU wordt geleverd. Had dit als tip doorgekregen op het unRAID forum om eerst gewoon zo te beginnen.Even zitten prutsen aan mijn unraid server.. Ik heb 2 oude fans met 3 pin molex vervangen door een 4 pin molex. Die gaan pas in actie schieten als het te warm wordt.. Dit zorgt uiteraard voor lager verbruik en minder lawaai.Stiibun ik veronderstel dat jij geen extra fans hebt gekocht. Mogelijks is daar dus nog wat winst uit te halen als jij een fan hebt die teveel lawaai maakt...
Verder ook nog een bestelling gedaan om extra cage te kunnen plaatsen in mijn huidige server. Dan kan ik beginnen denken aan een cache schijf.