Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Wees daar maar zeker van...Stiibun
Nadeel is dat dit ding waarschijnlijk meer stroom zal verbruiken dan een Synology en dik overkill voor een paar Docker conainters.
Ja, de DS412+ heeft standaard 1GB en kan max 2GB hebben. Ik heb daar nu 2GB inzitten, maar mijn Unifi controller enzo draait daar op. Die pakt wel wat RAM.Wees daar maar zeker van...
Er kan max 2GB in die 412+ right ? Hmja, da's mischien wat krap. Mijn 918+ met 8GB doet het niet slecht, uiteraard zou nog meer RAM welkom zijn, maar het gaat goed zo.
Wat de containers betreft, is eventueel een Raspberry 4 geen optie?, er is net een versie met 8GB RAM.Ja, de DS412+ heeft standaard 1GB en kan max 2GB hebben. Ik heb daar nu 2GB inzitten, maar mijn Unifi controller enzo draait daar op. Die pakt wel wat RAM.
Al bij al ben ik eigenlijk wel gewoon content van mijn DS412+, zeker voor een machine van 8 jaar oud en die software is zo comfortabel. Dus denk dat ik mijn originele gedacht ga volgen en de DS920+ zal kopen als hij uit is. DSM is gewoon is set and forget en dat vind ik ook belangrijk.
Heb ondertussen al een telefoontje gedaan naar een vriend die volgende maand een nieuwe gaming PC gaat kopen. Hij zal mss blij zijn met die hardware voor een prijsje. Kvind het wat zonde om zo'n systeem te laten draaien voor wat containerkes. Die gaat gewoon hele dagen in z'n neus staan peuteren![]()