Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Klopt en goed opgeletChr1st0f zei:Proficiat, maar je had toch al een Connect en die stond te koop![]()
Nee, maar de switch kostte maar 150 euroChickenlal zei:Heb je dan zoveel PoE aansluitingen nodig?
Ikzelf heb een 24 poort switch voor alles in huis en een 8 poort PoE switch voor camera's.
En is daar ook een technische reden voor? Komt dit omdat de switch uw traffic "interpreteert" en niet weet wat hij moet doen met de PoE-informatie? Want in principe moet die toch gewoon het signaal kopiëren naar de juiste poort?Chr1st0f zei:Gaat inderdaad niet.
Volgens mij is het gewoon stroom op een kabelpaar en geen speciaal traffic. En een gewone switch vraagt al geen PoE omdat die al powered is, dus die power zal er niet door komen. En wat dan als je 5 PoE devices aan uw gewone switch hangt (welke verbonden is met de PoE switch)? Dan zou die PoE switch 5 devices moeten voeden over 1 poort. Ik denk dat zo'n poort dat niet gaat trekken.sandervdw zei:Nee, maar de switch kostte maar 150 euro. Momenteel heb ik 1 AP en 2 camera's via PoE maar het is wel handig om te weten dat je eender welke poort in huis kan gebruiken... Even een vraagje: als je een PoE switch gebruikt, en aan de andere kant zet je een gewone switch. Kan je dan eigenlijk PoE doorgeven? Het lijkt me dat je uiteindelijk het "signaal" doorgeeft waarbij de PoE ook bijzit, maar iéts zegt mij dat het toch niet zou lukken.
Hmm, echt zuinig of stil zijn die dingen niet hoor.... Een 3750G-24PS met 5% "load" , zonder het PoE-budget in rekening te brengen verbruikt 94Watt! ... Behoorlijk voor een switch die je toch wel 24/24 en 7/7 gaat aan hebben staan...sandervdw zei:24-poort gigabit PoE switch. Cisco 3750G-24PS![]()
Me happy![]()