• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Onbegrijpelijk dat je voor zoiets 18 euro neerlegd imho. Kan je wel wat beter filmkes mee kopen denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
The wolf of wall street. Rewatch natuurlijk. Blijft fantastisch leuke fillm.
9/10

djaxx zei:
Onbegrijpelijk dat je voor zoiets 18 euro neerlegd imho. Kan je wel wat beter filmkes mee kopen denk ik.
Ach, ik heb de gewoonte om Vlaamse films aan te schaffen op BD en 't was de eerst Auro disk die ik tegenkwam dus... zo'n drama is dat nu ook weer niet hé. Met 18€ komt ge nog niet toe in 't frituur tegenwoordig lol

Terzijde: Carrefour doet het wel goed zenne - 4K disks tss 20-25 euries, superscherpe prijsjes aldaar! Ik dacht eerst da's verkeerd geprijsd, maar neen. Benieuwd hoe lang dat kan blijven duren...

Gold: Onderhoudende film met een goede McConaughey
7/10

Guardians of the Galaxy 2 - 8/10
Hilarische opener, grappig en veel actie. Alleen de finale hebben ze (andermaal) nodeloos gerokken. Mocht best 10min vanaf.

<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=46623#post46623" data-author="jvanhambelgium"> La La Land

http://www.imdb.com/title/tt3783958/

Speciaal, maar ik vond 'em goed.
8/10
</woltlab-quote> Is deze aan te raden aan mensen die niet zo in musicals zijn...?
1f914.png

Jake zei:
Is deze aan te raden aan mensen die niet zo in musicals zijn...?
1f914.png
Hmmm, vond deze film "La La Land" echt ondermaats.
De opening scene was het enige wat van niveau was, maar daarna ging het voor mij part onmiddellijk bergaf.

Als ze nu eens acteurs met iet of wat zang en dansprestaties hadden neergezet, dan had het verhaal nog wat te pruimen geweest.

Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) - 9/10 </strong>

Geweldige film. Vond hem zelfs beter dan de eerste Guardians op vlak van personage ontwikkeling en humor. Je voelt meteen in de film dat de personages al een tijd samen werken en ondertussen echte vrienden zijn geworden. Waar in de eerste film duidelijk was dat ze nog gewoon individuen waren die door het lot samen kwamen (wat uiteraard de bedoeling was). Visuals zagen er uiteraard ook weer subliem uit en ik heb me er geen enkel moment mee verveeld. Voor mij een van de beste Marvel films.
<strong>

Jake zei:
Is deze aan te raden aan mensen die niet zo in musicals zijn...?
1f914.png
Vooral niet aan te raden voor mensen die into musical zijn.
Vind de muziek wel leuk, maar zoals Joske zegt, ondermaatse zang... Hollywood vandaag kent geen bal van musical - jammer. Doet me denken aan de Vlaamse musical... daar voeren ze ook soap en film acteurs aan met bosjes.

Mine: 6/10

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=ESLXnt6fe_8</woltlab-metacode>

Gold: 6/10

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=e4zrsShTIbU</woltlab-metacode>

Carrion zei:
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) - 9/10
Kan ik enkel maar mee eens zijn! Die film was fun en zeker een streling voor het oog! Moet er geweldig gaan uitzien op BR+oled :p

King Arthur: Legend of the Sword
6/10
Wat een "load of cr*p" was dit zeg.
Ik had eerlijk gezegd vooraf niets gelezen over deze film. Verwachtte me meer aan een historisch drama... en het werd ook een beetje een drama
1f606.png
.
De hoge mate van "fantasy" was aanvankelijk beetje storend, uiteindelijk bleek het nog het beste van de film, die voor de rest tergend traag was en slaapverwekkend (jawel, zeker 5min ergens in het midden).
De "scène" waarin de jonge Arthur "opgroeid" is gewoon belachelijk.
Special Effects zijn wel af en toe leuk, er is ook duidelijk op geen GBP meer of minder geken. Jammer dat Gy Richie er geen betere film mee kon maken.

Bijlagen

• pasted-from-clipboard.jpg
    pasted-from-clipboard.jpg
    3 KB · Weergaven: 154
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=46748#post46748" data-author="A*Brand NewBox">
King Arthur: Legend of the Sword
6/10
Wat een "load of cr*p" was dit zeg.
Ik had eerlijk gezegd vooraf niets gelezen over deze film. Verwachtte me meer aan een historisch drama... en het werd ook een beetje een drama
1f606.png
. </woltlab-quote> Toch beetje informeren voor je iets gaat kijken mss?
1f604.png

Als je naar zijn vorige projecten kijkt (RocknRolla, Snatch, Sherlock Holmes, Man from U.N.C.L.E., Lock stock and two smoking barrels,...) kan je je niet voor deze film gaan neerzetten en een sec-historisch correct-binnen de lijntjes gekleurd-epos verwachten ..denk ik
1f615.png

Ik ben alvast een fan van zijn vorige films en ga deze zeker ook kijken en hier reviewen
263a.png
Mss vind ik hem ook niet goed, maar dan zal het volledig aan de uitvoering liggen en niet aan men verwachting
1f44d.png

Gelijk heb je Cramer. Maar ik heb helemaal niets tegen wat fantasy geweld.
1f44d.png

Dus mijn kritiek stond volledig los van het type film dat ik verwachtte.
Maar echt slecht was hij ook niet helemaal - gezien mijn score. Alleen een aantal tenenkrullend keuzes oa. Wat betreft scenario en uitvoering.

<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=46754#post46754" data-author="A*Brand NewBox"> Gelijk heb je Cramer. Maar ik heb helemaal niets tegen wat fantasy geweld.
1f44d.png

Dus mijn kritiek stond volledig los van het type film dat ik verwachtte.
Maar echt slecht was hij ook niet helemaal - gezien mijn score. Alleen een aantal tenenkrullend keuzes oa. Wat betreft scenario en uitvoering.
</woltlab-quote> Mss toch nog een 7 van maken?
1f604.png
Nee, je maakt me wel benieuwd...blijft een film met heel uiteenlopende reviews!

The great wall.
Onnozele film ,wel goed geluid.
4/10

Get out: 8.5/10
Deze originele thriller zit naar mijn mening heel goed in elkaar en wordt gedragen door sterke acteerprestaties;

Back
Bovenaan