• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Jake zei:
The great wall.
Onnozele film ,wel goed geluid.
4/10
Had er persoonlijk ook meer van verwacht zeker gezien de track-record van Yimou Zhang (The Road Home, Hero, House of Flying Daggers)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Get Out!
Niet slecht ,maar ik had er toch meer van verwacht.
7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
XXX: The return of Xander cage. Na 15 minuten de film terug afgezet en verwijderd van de NAS... Wat de bedoeling was weet ik niet, maar het was precies of scenes aan elkaar geplakt waren, geen geheel en elke lijn tekst moest zonder redenen een scheldwoord erin hebben...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Laatste tijd weer wat blockbusters die zijn uitgekomen
1) Boss Baby: Ik vond hem persoonlijk wat tegenvallen. Niet slecht maar ook niet super.
2) Lego Batman: Had ik wat meer van verwacht. Sommige scenes hebben de typische lego-humor, maar in zijn geheel valt het wat tegen.
3) Beauty and the Beast: zeer goeie verfilming van een animatiefilm (al is dit natuurlijk ook animatie...). imo zeer goeie Casting (Belle, Beest, Lumière, Cogsworth en Gaston vooral). Ik denk niet dat ze iemand hadden kunnen vinden die qua persoonlijkheid beter bij Belle past dan Emma Watson. Het verhaal kent iedereen natuurlijk al, dus als je daar veel nieuws verwacht, forget it. Ook nieuwe liedjes, maar de originele zijn wel aanzienlijk beter.
4) XxX. zoals verwacht, actie, avontuur maar een flutverhaallijn. Hij wordt trouwens wel "beter" na dat eerste kwartier ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The girl with al the gifts

Ga er echt geen woorden aan vuil maken, gewoon vergeten die handel. Wat een draak van een film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
The LEGO Batman Movie (2017) - 7,5/10

Een entertainende film met geweldige visuals en goede, droge humor. Naar het einde aan begon het misschien ietsjes te langdradig te worden maar zeker niet storend. De humoristische elementen die ze toevoegen aan personages waar je ze nooit aan zou koppelen zijn ook goed gevonden. Met momenten echt hardop moeten lachen en de grappen volgen elkaar in een sneltempo op. Dat is ook een minpuntje in mijn ogen, op een bepaald moment had ik een humor overload. De film zit zo vol met momenten dat je moet grinniken dat je op een bepaald moment gewoon uit gegrinnikt bent. Maar bon, als een overhoeveelheid aan humor een van de enige minpunten aan een komedie is dan kan je moeilijk klagen lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Carrion zei:
The LEGO Batman Movie (2017) - 7,5/10

Een entertainende film met geweldige visuals en goede, droge humor. Naar het einde aan begon het misschien ietsjes te langdradig te worden maar zeker niet storend. De humoristische elementen die ze toevoegen aan personages waar je ze nooit aan zou koppelen zijn ook goed gevonden. Met momenten echt hardop moeten lachen en de grappen volgen elkaar in een sneltempo op....
Hardop lachen is inderdaad lastig bij deze film. Kans is groot dat je ondertussen 2 grappen hebt gemist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Carrion zei:
The LEGO Batman Movie (2017) - 7,5/10

Een entertainende film met geweldige visuals en goede, droge humor. Naar het einde aan begon het misschien ietsjes te langdradig te worden maar zeker niet storend. De humoristische elementen die ze toevoegen aan personages waar je ze nooit aan zou koppelen zijn ook goed gevonden. Met momenten echt hardop moeten lachen en de grappen volgen elkaar in een sneltempo op. Dat is ook een minpuntje in mijn ogen, op een bepaald moment had ik een humor overload. De film zit zo vol met momenten dat je moet grinniken dat je op een bepaald moment gewoon uit gegrinnikt bent. Maar bon, als een overhoeveelheid aan humor een van de enige minpunten aan een komedie is dan kan je moeilijk klagen lijkt me.
Ik kan mij wel vinden in deze review, maar het enige dat mij stoorde was de overload aan personages.. Ze hebben even heel DC erin gesmeten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.688
210
73
demon zei:
Logan: 9/10. Gewoon een super geweldige film, zeker een must see voor de fans van Wolverine;)
Hmm, net ook gezien en euh ... het vet is toch wel van de soep met al dat gedoe eigenlijk ...
Aan het twijfelen of ik 'm een 6/10 of 7/10 zou geven ... laat ons het dan op een 6,5/10 houden ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=46920#post46920" data-author="Carrion"> The LEGO Batman Movie (2017) - 7,5/10

Een entertainende film met geweldige visuals en goede, droge humor. Naar het einde aan begon het misschien ietsjes te langdradig te worden maar zeker niet storend. De humoristische elementen die ze toevoegen aan personages waar je ze nooit aan zou koppelen zijn ook goed gevonden. Met momenten echt hardop moeten lachen en de grappen volgen elkaar in een sneltempo op. Dat is ook een minpuntje in mijn ogen, op een bepaald moment had ik een humor overload. De film zit zo vol met momenten dat je moet grinniken dat je op een bepaald moment gewoon uit gegrinnikt bent. Maar bon, als een overhoeveelheid aan humor een van de enige minpunten aan een komedie is dan kan je moeilijk klagen lijkt me.
</woltlab-quote> Deze vrijdag ook gekeken met paar collega's, echt leuk! Idd héél veel grappige momenten, wil nu absoluut die eerste lego film eens zien
263a.png
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Cramer zei:
Deze vrijdag ook gekeken met paar collega's, echt leuk! Idd héél veel grappige momenten, wil nu absoluut die eerste lego film eens zien
263a.png
1f44d.png
Dan zal ik deze ook maar es kijken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Nieuwste Pirates...
6/10 voor de moeite

Special Effects en geluid was top...
Verhaal was flut, of toch alvast het script. Jack is niet grappig meer en de film wordt volgens mij opgebouwd rond een paar spectaculaire scènes. Allemaal goed en wel, maar het is niet de actie maar het verhaal dat je aandacht zou moeten vasthouden. Helaas! Zo kwam ik even in te dutten om 15u.
1f634.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
jvanhambelgium zei:
Hmm, net ook gezien en euh ... het vet is toch wel van de soep met al dat gedoe eigenlijk ...
Aan het twijfelen of ik 'm een 6/10 of 7/10 zou geven ... laat ons het dan op een 6,5/10 houden ...
voor mij een dikke 4/10
Logan (en vriend) is oud en versleten, jammer maar helaas. Er zat zelf geen deftige soundtrack in deze prent. BOEH!
Die hysterische kleine had bovendien meer trekken van Freddy...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.688
210
73
ToothLess zei:
voor mij een dikke 4/10
Logan (en vriend) is oud en versleten, jammer maar helaas. Er zat zelf geen deftige soundtrack in deze prent. BOEH!
Die hysterische kleine had bovendien meer trekken van Freddy...
Soms leek die kleine op Chucky tijdens het rondspringen en snijwerk
chainsaw.gif

Maar ik volg je beoordeling...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Cramer zei:
Deze vrijdag ook gekeken met paar collega's, echt leuk! Idd héél veel grappige momenten, wil nu absoluut die eerste lego film eens zien
263a.png
1f44d.png
Daar ga je sowieso geen spijt van hebben. Al had ik persoonlijk eerst de LEGO movie gezien voor de LEGO Batman movie, aangezien de eerste toch wat een grondlegger is en de Batman versie eigenlijk een beetje verder bouwt op de humor en het type film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Die lego-franchise is volgens mij enorm onderschat bij volwassenen. Zowel de films als de games zitten echt goed qua humor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Er wordt nog vaak denigrerend gedaan tov sommige genres, vooral animatie films. Dat zijn zaken voor kinderen, niet voor volwassenen. Zelfs m'n oudere zus lacht mij wel eens uit (alle, niet echt gemeen uitlachen natuurlijk) als ik eens zeg dat ik bv naar de Lego movie of zelfs iets als Beauty And The Beast gekeken heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik bekijk by default zowat alle animatiefilms die uitkomen! Dat is zowat het enige genre dat bijna elke keer erin slaagt om humor, een feel-good film en een redelijk verhaal weet te combineren. Als ik kan kiezen tussen pakweg Beauty & the beast en de zoveelste platte komedie à la "the hangover part 27" dan kan ik die keuze blindelings maken. Maar het is effectief zo dat in grote groepen van de bevolking daar denigrerend over gedaan wordt.

Datzelfde geldt trouwens voor series maar dan eerder naar series met een "vrouwelijk" tintje. Ik heb bvb Downton Abbey volledig gekeken, en die serie is imo zeer goed gebracht. Meeste van mijn kameraden vinden het dan weer absurd dat ik naar zo'n dingen kan kijken (terwijl ik ervan overtuigd ben dat ze nooit een aflevering gezien hebben).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
sandervdw zei:
Die lego-franchise is volgens mij enorm onderschat bij volwassenen. Zowel de films als de games zitten echt goed qua humor.
Al even getwijfeld om die Lego Harry Potter games aan te schaffen voor PS4, gezien de vrouw des huizes grote HP-fan is en we dan es kunnen samen gamen; Maar heb toch twijfels of het niet te kinderachtig is... Niet dus?
 
Laatst bewerkt door een moderator: