• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

D

Deleted member 69

Guest
The powers rangers
7/10

Mijn buur overtuigde me om deze film te gaan bekijken. Had vroeger wel is een aantal afleveringen van de serie gezien. Ik verwachtte me aan 2u knallen en ontploffingen.

De film zelf begint mooi met de voorgeschiedenis van de rangers en hoe ze dit zelf geworden zijn. Goed opgebouwd, mijn inziens te langdurig waardoor er voor echte actie teweinig tijd overbleef. De actie scenes zelf zijn soms spectaculair, maar in de finale ongeloofwaardig. Ze worden de afgrond ingeduwd en zijn morsdood. Om dan opeens springlevend als megazord terug te komen. De overgang in deze fase was er zelfs niet. In de serie wel dus.

Echt iets voor de liefhebber, al zal ik hem niet meer herbekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
steek het maar op uw buur Zeeman!
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
<table cellspacing="0" cellpadding="6"><tbody>
<td style= Resident Evil: The Final Chapter</strong> (2016)</td> <td style= </td>
<td valign="top"> [small]IMDb: 5.7 | Genre: Action, Horror, Sci-Fi | Runtime: 106 min | <abbr title="Motion Picture Association of America">MPAA</abbr>: R[/small]<hr> Ik had alle Resident evil films gezien gehad en dan zou het zonde zijn om het laatste en zesde deel niet te bekijken. Als je gewoon een film wilt kijken zonder na te denken, dan is deze resident evil een optie. Niets speciaals, vergeetbaar. </td>
<td colspan="2" align="right">[small]
6.png
6 / 10[/small]</td>
</tbody></table>
[sub]Genereer je eigen HTML code review [/sub]
[sub] [/sub]

[sub][/sub]
<table cellspacing="0" cellpadding="6"><tbody>
<td style= The Nice Guys (2016)</td> <td style= </td>
<td valign="top"> [small]IMDb: 7.4 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 116 min | <abbr title="Motion Picture Association of America">MPAA</abbr>: R[/small]<hr> Ik had meer van deze film verwacht, uiteindelijk werd hij pas tegen het einde leuk.... </td>
<td colspan="2" align="right">[small]
5.png
<strong>5
/ 10[/small]</td>
</tbody></table>
[sub]Genereer je eigen HTML code review[/sub]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Passengers en In the hearth of the sea (allebei 7/10): Vond ze allebei wel OK, maar konden gerust kwartiertje korter geweest zijn;
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Lalaland (8/10) en omdat de vriendin toen doorkreeg dat Jazz wel leuk is, ook nog eens Whiplash gekeken. Dat blijft toch echt 1 van de beste films die ik ooit gezien heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
Rogue one : tijd dat ze er mee stoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Harry potter 1 met de dochter, ijzersterk. Ze is in de ban. Zal de bluray box is kopen se. Zag die erg goedkoop staan bij mediamarkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=46486#post46486" data-author="skoebiedoe"> Rogue one : tijd dat ze er mee stoppen. </woltlab-quote> Ook onlangs gezien ,vond er ook niet veel aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Power Rangers (2017) - 6,5/10 </strong>

Deze was beter dan ik had verwacht. Aangezien ik vroeger enorm grote fan was van de originele serie had ik schrik dat ik de nieuwe acteurs niet als hun personage zou kunnen zien. Maar niets was minder waar, het menselijke verhaal was zelfs het beste deel van de film voor mij. De aanpassingen tegenover de originele serie waren redelijk geslaagd. Het grootste minpunt was voor mij de CGI. Ik verwacht geen mensen in robot kostuums zoals in de serie maar de CGI was te Transformers achter. Vaak kon je niet echt de details zien en was het een grote blur, wat ik toch jammer vond. Ook de eerste onthulling van de Zords had iets spectaculairder kunnen zijn. Elizabeth Banks leeft haar echt geweldig uit als Rita en was een van m'n favoriete personages in deze film. Al bij al kijk ik toch uit naar een vervolg hiervaan.


Hidden Figures (2016) - 7,5/10
<strong>

Een verhaal dat zich afspeelt in een tijd dat het rassenverschil nog enorm groot was in Amerika. Het toont op een goede en interessante manier hoe 3 zwarte vrouwen zich proberen op te werken binnen NASA terwijl ze met racisme en seksisme geconfronteerd worden. Door de PG-rating is dit uiteraard niet zo extreem in beeld gebracht zoals het effectief zal geweest zijn vroeger maar dit doet voor mij geen afbreuk aan de film of aan het verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
Star Wars weekendje:

Episode IV: A New Hope
Episode V: The Empire Strikes Back
Episode VI: Return of the Jedi
Episode I: The Phantom Menace
Episode II: Attack of the Clones
Episode III: Revenge of the Sith
Episode VII: The Force Awakens
Rogue One: A Star Wars Story

Vond Rogue One zeker niet 'slecht' - maar ze hebben een dikke steek laten vallen door de muziek door Michael Giacchino te laten scoren. Een groot deel van de Saga wordt gewoon gedragen door de filmmuziek en je kan niet voorbij aan Williams. Blijkbaar moest het allemaal rap-rap gaan (een maandje compositie tijd) en wel ja, het resultaat is er naar vind ik. Een trekkie inschakelen om een SW prent te ondersteunen, hmm, bedenkelijk :-s - Men had echt ook beter gewacht op Desplat - die heeft al langer bewezen dat hij de Williams sound perfect naar z'n hand kan zetten (cfr Potter reeks). Maar ja, time is money, ook in de filmindustrie...

Gelukkig is Williams terug op post om verder voor Rey en Co. te zorgen
263a.png
Laat maar komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
skoebiedoe zei:
Rogue one : tijd dat ze er mee stoppen.
Hoe bedoel je? Ze beginnen pas met de spin-offs!
Maar deze is zeker geen hoogvlieger en duidelijk slachtoffer van 'commerciële' keuzes wat betreft de verhaallijn.
Zelf heb ik geen probleem met 'girl power', maar met een vrouw aan het hoofd bij Disney, is de slinger wel helemaal naar de andere kant doorgeslagen. De held is een heldin en haar sidekick een man die gekozen is om zijn mooi snoetje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Lady Macbeth - 6/10
Een dergelijk 'donker' verhaal zou je toch een beetje naar de keel moeten grijpen. Maar de emoties komen wat mij betreft niet over op de kijker.

Sprakeloos - 7/10
Ik had hier toch meer van verwacht. Op zich zeker niet slecht, rekening houdend met het thema (aftakelende moeder).
De Flash backs zorgen voor voeling met de personages en maken de toon van de film bij momenten iets vrolijker ... maar het blijft een zware bril.

Lion 8/10
Is in het begin ook moeilijk om naar te kijken, door de miserie die de hoofdpersoon meemaakt - in dit waargebeurde verhaal. Maar het 2e deel en de ontknoping maken het een emotioneel beklijvende, maar positieve ervaring.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
A*Brand NewBox zei:
Zelf heb ik geen probleem met 'girl power', maar met een vrouw aan het hoofd bij Disney, is de slinger wel helemaal naar de andere kant doorgeslagen. De held is een heldin en haar sidekick een man die gekozen is om zijn mooi snoetje.
Het is een hot topic in het bedrijfsleven die (gender) diversity... meer dan ooit, dus ja...
1f609.png

Niets verkeerd mee denk ik zo, het is in sommige plekken op deze aardkloot wel eens nodig om die slingers naar de andere kant te zwieren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
guardians of the Galaxy 2 7/10

Best entertainende film .Maar toch minder dan de eerste . De 80's muziek wordt te hard gepushd . Alsook de komische noot via drax en groot te geforceerd met momenten . Voor de rest zijn er echt wel top momenten in de film en ook een scène dat de hele zaal stil werd.


In de aftiteling veel easter eggs . En 4 after scenes !!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
The Jungle book: 8/10
Lag hier al een tijdje, nu toch es bekeken...positief verrast! Echt mooi uitgevoerd naar men mening
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Cramer zei:
Lag hier al een tijdje, nu toch es bekeken...positief verrast! Echt mooi uitgevoerd naar men mening
Heb hem in de bioscoop gezien, is inderdaad netjes uitgevoerd
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Man on fire : 9/10. Wat een fantastisch goede film toch met een buitenaardse Denzel, wat een acteur!

Suburra : 7/10. Leuk mafiafilmpje

Hell or high water : 7 / 10 tof filmpje over 2 broers die op bankenroof gaan.

John wick 1 : 6 / 10. Nog eens bekeken voor ik de opvolger binnekort zal bekijken. Soms toch wat te traag maar best wel leuk voor de ht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
Arrival : begon goed , verhaalsgewijs nog ergens geloofwaardig maar naar het einde toe ....totaal de verkeerde weg opgegaan .
Spijtig gemiste kans volgende keer beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.301
125
73
In het kader van steun den vlaamschen film, 18 € uitgegeven voor een flutverhaal

pippa.20170303013603.jpg


Wel de eerste BD die ik zie met Auro 3D soundtrack... waarom vraagt een mens zich af? Want veel soundtrack is er in deze prent ook al niet te vinden. Ahja, om algemeen het Belgisch geluidsprodukt te promoten...
 
Laatst bewerkt door een moderator: