• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Skank zei:
De 3d schijnt ook goed te zijn, heb je die getest?
Nee, helaas was de extended editon enkel in 2D. Ik zal straks wel eens een klein fragmentje testen in 3D om een idee te krijgen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
jvanhambelgium zei:
Die lispelende Jackson inderdaad
dash.gif
dash.gif
... wel een bevallige assistente
1f609.png
Die mag komen rondhuppelen
pleasantry.gif
ja, zo lang ze haar "tenen" maar bij haar houdt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
World war z, is idd goed Deel 2 is op komst. MAAR De 3d schijnt ook goed te zijn, heb je die getest?
World War Z is een van de weinige films die ik in 3D de moeite waard vind
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
mad max 1 en 2 Deze heb ik vroeger al eens gezien. ..beide films zijn ouder dan mij, Kwa effecten laten ze (zoals veel oude films) hier en daar wel een steekje vallen

Maar toch leuk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Ligt dat nu aan mij maar heeft die Kristen Stewart een chronische "moenk"? Altijd die pruillip, alsof ze alle last van de wereld op haar schouders draagt... pas op, ze kan het hoor, lachen, maar dat lijkt altijd zo genepen, geforceerd.



Bij mij was er geen 'connection' - en er was al zeker geen courage nodig om bijna in slaap te vallen... too bad: 5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Kingsman: The Secret Service 7/10

Amusante film. En een leuke afwisseling met wat ik de laatste tijd gezien heb. Alleen vond ik de lispelende Samuel L Jackson wat minder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Gisteren stukjes van gravity opgezet om de atmos track te testen. even daarvoor hoorde ik de buurman in de tuin werken,

En toen ik die film keek moest ik heel de tijd denken: "Geez, wanneer iemand dit hoort, zonder beeld... gaan ze eerder aan een sex film denken"
1f914.png


Want de film is eigenlijk toch belachelijk veel kreunen & zwaar ademen door Sandra Bullock
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
mysteryliner zei:
En toen ik die film keek moest ik heel de tijd denken:

"Geez, wanneer iemand dit hoort, zonder beeld... gaan ze eerder aan een sex film denken"
1f914.png


Want de film is eigenlijk toch belachelijk veel kreunen & zwaar ademen door Sandra Bullock
Sex met Bullock - en dan zeggen dat het gaat om een Atmos track te testen - ge hebt nen uitleg voor alles Mystery
263a.png
Enfin, uw buurman had een slechter jobke voor de boeg, niet?
1f609.png


En,,, hoe was het resultaat? Vettekes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Erjuist The Equalizer gezien. Ik vond het beeld in het begin wat raar. De belichting zorgde soms voor "onnatuurlijke" skintones. Maar eens dat je eraan wende was het zelfs heel goed te noemen.

Dan het geluid was wel heel goed. Had ik totaal niet verwacht van dit soort film. De plaatsing van de geluiden. Een truck die van de linkse surround helemaal naar de rechtse surround gaat (7.1) Zelfs een glasscherf dat valt en van links side naar links back gaat met zo veel detail.

Dit is de eerste keer dat ik zo'n goede surround effecten hoor. Misschien heeft het geholpen dat ik die Audyssey test eens serieus heb genomen.

En natuurlijk de film op zich, top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
The Cobbler. Middelmatig, typische Adam Sandler film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Chappie

9/10

Leuke en onderhoudende film, goede klank en veel sub geweld!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Chappie

Leuke grappige Sciencefiction, Actie - familiefilm
1f606.png
7,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Xenomorph zei:
Chappie

9/10

Leuke en onderhoudende film, goede klank en veel sub geweld!
Net ook bekeken en geef de film zoals jij een 9/10.

Heb mij geen seconde verveeld en de klank is top! Idd, veel subgeweld!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Battle for brest-litovsk : een russische oorlogsfilm over de val van fort Bresk , vrij rauw en grauw verteld met natuurlijk veel russisch patriotisme , onnodige zelfopoffering ,heroisme....gezien door de ogen van een 13 jarige jongen... Film op zich viel best mee , geluid was best in orde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Chappie ook gezien ,is idd een goeie film . Eerst dacht ik dat deze film een Robocop rip off ging zijn maar t'is veel meer dan dat. 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
John Wick

Typische bad ass die in zijn eentje heel de mafia uitmoordt
1f606.png


Dit laten ze al heel vroeg, heel duidelijk merken.
zoals de grote mafia baas die bijna in zijn broek doet wanneer hij nog maar de naam John Wick hoort.
Geluid kwam hier heel goed uit. En sub/LFE was enorm. (Scene's in "red circle" onder die club gaf zeer veel sub geweld)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Skank zei:
Hoeveel voor wick geef je?
Ik zou die 7.5 geven. Ik vond dat een heerlijk popcorn filmke
1f60e.png


Gisteren District 9 bekeken. Ik had er best hoge verwachtingen van, maar hij viel wat tegen naar mijn mening. Ik zou hem 6.5/10 geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Ex Machina: 6/10

Not quite my cup of tea...

Iets te veel bla bla bla en te weinig ingaan op de essentie, ook het spannende gedeelte heb ik precies gemist.. Of zit dat in de extra's?
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Skank zei:
Hoeveel voor wick geef je?
zou hem een 7 geven. Tot je begint te focussen op de gevechten. Ze wachten allemaal wat lang... Onze held schiet hen een eerste keer in het been. Dan iemand anders.... dan nemen ze hun tijd tot de held hen net op tijd terug kan neerschieten. en enkel keren dat Keanu zijn acteer prestaties wat door de mand vielen. Dus met wat extra aandacht: een 6 geluid 7,5 - 8,5
 
Laatst bewerkt door een moderator: