• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

Ik had het op 2 deuren in badkamer, niet de dressing   Lakens gaan wij gewoon voorzien in de linnenkamer

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat hebben we ook, namelijk 1 deur vanop de gang (de normale ingang) en 1 vanop de dressing (de "master bedroom" doorgang).

Ja, dat hebben we ook, namelijk 1 deur vanop de gang (de normale ingang) en 1 vanop de dressing (de "master bedroom" doorgang).
  Slim

Je verliest veel ruimte door de rechte trap, maar ik vind het wel mooi (wij hebben dit ook zo
1f609.png
). Ik zou de HT ook in de lengte gebruiken en de kant van het scherm recht maken.

4,2 voor je breedte is niet breed genoeg voor je? (dedicated) dan zit je trap niet in de weg

De dressing: tja, je kan altijd vanuit je slaapkamer schuifdeur naar dressing of gewoon een opening, hoeft geen deur in

Dan deur/schuifdeur naar badkamer

Eventueel een 2de deur zodat de kinderen vanop de gang erin kunnen.

Als je nu doucht, en je moet dan je kledij gaan halen naar de dressing ernaast, door de hall

Geloof me, dat ga je nooit doen

Ik vind dat je erg veel ruimte verliest in je beperkte oppervlakte , zowel boven als beneden

De garage is de garage, dat noem ik geen ruimteverlies

Maar goed, als jullie het ok vinden.. goed dan he
263a.png

Ik zou het nooit willen.

Ik wil mijn ruimte optimaal benutten.

De personen die ons huis komen bezoeken hebben, zeggen allemaal dat wij enorm goed onze ruimte benut hebben, en er nergens een verloren hoek is

Dedicated; Ik had jouw opmerking anders geïnterpreteerd. Ik dacht dat je gans de ruimte wou draaien, zodat de dedicated bvb aan de zijde met de drie Veluxen kwam. Als ik het goed begrijp bedoel je echter om het scherm te hangen onder het dak, aan de voorgevel (muur van 4.1m en hoogte 1.8m)? Als je dat bedoelt, is dat inderdaad geen slecht idee!

Het douche en dressing probleem zie ik niet meteen. Momenteel nemen wij ofwel ons kleren mee voor het douchen, ofwel gaan we na het douchen naar de kamer ons aankleden. Dit heeft ons nog nooit gestoord eigenlijk. Een deur van op de slaapkamer naar de dressing en 1 vanuit de gang naar de dressing is mogelijk. Een deur naar de badkamer zie ik niet meteen mogelijk momenteel.

Beneden zou het ideaal zijn moest de trap komen waar de gang is. Nadeel is dat je dan steeds via de keuken binnenkomt. De zithoek zetten waar de keuken nu is, is ook niet optimaal in dat geval.

Allemaal stof tot nadenken. De architecte mag sowieso toch nog eens aan het werk.

Dedicated; Ik had jouw opmerking anders geïnterpreteerd. Ik dacht dat je gans de ruimte wou draaien, zodat de dedicated bvb aan de zijde met de drie Veluxen kwam. Als ik het goed begrijp bedoel je echter om het scherm te hangen onder het dak, aan de voorgevel (muur van 4.1m en hoogte 1.8m)? Als je dat bedoelt, is dat inderdaad geen slecht idee!

Het douche en dressing probleem zie ik niet meteen. Momenteel nemen wij ofwel ons kleren mee voor het douchen, ofwel gaan we na het douchen naar de kamer ons aankleden. Dit heeft ons nog nooit gestoord eigenlijk. Een deur van op de slaapkamer naar de dressing en 1 vanuit de gang naar de dressing is mogelijk. Een deur naar de badkamer zie ik niet meteen mogelijk momenteel.

Beneden zou het ideaal zijn moest de trap komen waar de gang is. Nadeel is dat je dan steeds via de keuken binnenkomt. De zithoek zetten waar de keuken nu is, is ook niet optimaal in dat geval.

Allemaal stof tot nadenken. De architecte mag sowieso toch nog eens aan het werk.
    Dat is inderdaad wat ik bedoelde met je ht Beneden zou idd beter zijn als de trap in de hal zit, nu heb je dubbel zoveel verlies. Grote hal is mooi, maar verlies van ruimte, en zeker in een woning van jouw grootte. Niet doen!

Gisteren gaan kijken voor de haard in de nieuwbouw Het gaat de cosyflame incognito worden met hd glas. Echt ongelooflijk dat glas !   Ik kijk er naar uit !

Hoe bedoel je? Langs die haard kan je toch niet echt naast kijken.

Ik denk dat hij bedoelt dat je het glas niet ziet. Daarnaast bedoelde ik dit soort dingen:
gashaarden_407_detail.jpg

Ik denk dat hij bedoelt dat je het glas niet ziet. Daarnaast bedoelde ik dit soort dingen:
gashaarden_407_detail.jpg
    Jaaaaaaa dat is hem! Bingo :;) Zo wordt het dus.. gelijk met de vloer (verzonken) , mooi groot en onzichtbaar, en dan met dat HD gals, zoals op foto. !

Je bedoelt dat het glas onzichtbaar is? Dat HD glas is wel iets raar. Als het effect dat in de 2 foto's te zien is van het HD glas komt toch. Cool materiaal!

Je bedoelt dat het glas onzichtbaar is? Dat HD glas is wel iets raar. Als het effect dat in de 2 foto's te zien is van het HD glas komt toch. Cool materiaal!
  Klopt. En ja, het is oook zoals op de foto, ook in real life! echt ongelooflijk. Wacht ff

[youtube]<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://youtu.be/gncJUv9bwTY</woltlab-metacode>[/youtube]   Spring even naar 1:34 Ze hebben er zelfs een patent op! Enkel bij cosyflame verkrijgbaar. Ik heb er gisteren voor gestaan, en werkelijk, je wilt er je hand doorsteken. Erg vreemd, maar prachtig ! Meerprijs is wel niet min!

Back
Bovenaan