Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
SlimJa, dat hebben we ook, namelijk 1 deur vanop de gang (de normale ingang) en 1 vanop de dressing (de "master bedroom" doorgang).
4,2 voor je breedte is niet breed genoeg voor je? (dedicated) dan zit je trap niet in de weg
De dressing: tja, je kan altijd vanuit je slaapkamer schuifdeur naar dressing of gewoon een opening, hoeft geen deur in
Dan deur/schuifdeur naar badkamer
Eventueel een 2de deur zodat de kinderen vanop de gang erin kunnen.
Als je nu doucht, en je moet dan je kledij gaan halen naar de dressing ernaast, door de hall
Geloof me, dat ga je nooit doen
Ik vind dat je erg veel ruimte verliest in je beperkte oppervlakte , zowel boven als beneden
De garage is de garage, dat noem ik geen ruimteverlies
Maar goed, als jullie het ok vinden.. goed dan he
Ik zou het nooit willen.
Ik wil mijn ruimte optimaal benutten.
De personen die ons huis komen bezoeken hebben, zeggen allemaal dat wij enorm goed onze ruimte benut hebben, en er nergens een verloren hoek is
Hoeveel meter is het tot aan jullie vide? Of heb je een duidelijker plan met afmetingen? Dit kan ik niet lezen op de iPad. Vind de indeling wel ok. Nadeel bij ons is dat we met die rechte trap zitten waardoor onze gang breder moet.Hier zie je hoe wij het hebben opgelost: https://drive.google.com/file/d/0ByMgJPvX8XEXVE5yZFEwa3M0X2s/edit?usp=sharing
Thx! Vanavond eens bekijken.https://drive.google.com/file/d/0ByMgJPvX8XEXSTZlaXZ2eXRCSms/edit?usp=sharing Dit is het volledige plan in PDF (je kan inzoomen voor details). Ik neem aan dat wij wel wat groter bouwen, maar ideeen zijn vrij gelijkaardig.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde met je ht Beneden zou idd beter zijn als de trap in de hal zit, nu heb je dubbel zoveel verlies. Grote hal is mooi, maar verlies van ruimte, en zeker in een woning van jouw grootte. Niet doen!Dedicated; Ik had jouw opmerking anders geïnterpreteerd. Ik dacht dat je gans de ruimte wou draaien, zodat de dedicated bvb aan de zijde met de drie Veluxen kwam. Als ik het goed begrijp bedoel je echter om het scherm te hangen onder het dak, aan de voorgevel (muur van 4.1m en hoogte 1.8m)? Als je dat bedoelt, is dat inderdaad geen slecht idee!
Het douche en dressing probleem zie ik niet meteen. Momenteel nemen wij ofwel ons kleren mee voor het douchen, ofwel gaan we na het douchen naar de kamer ons aankleden. Dit heeft ons nog nooit gestoord eigenlijk. Een deur van op de slaapkamer naar de dressing en 1 vanuit de gang naar de dressing is mogelijk. Een deur naar de badkamer zie ik niet meteen mogelijk momenteel.
Beneden zou het ideaal zijn moest de trap komen waar de gang is. Nadeel is dat je dan steeds via de keuken binnenkomt. De zithoek zetten waar de keuken nu is, is ook niet optimaal in dat geval.
Allemaal stof tot nadenken. De architecte mag sowieso toch nog eens aan het werk.
Jaaaaaaa dat is hem! Bingo : Zo wordt het dus.. gelijk met de vloer (verzonken) , mooi groot en onzichtbaar, en dan met dat HD gals, zoals op foto. !Ik denk dat hij bedoelt dat je het glas niet ziet. Daarnaast bedoelde ik dit soort dingen:
Klopt. En ja, het is oook zoals op de foto, ook in real life! echt ongelooflijk. Wacht ffJe bedoelt dat het glas onzichtbaar is? Dat HD glas is wel iets raar. Als het effect dat in de 2 foto's te zien is van het HD glas komt toch. Cool materiaal!