Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Oei, wij zijn amper begonnen en zijn nu al zeker dat we nooit meer willen bouwenVeel zin om ook mn huis te verkopen en opnieuw te bouwen. ..
Klopt, maar na een tweede keer heb je er echt wel genoeg van en in dit stadium zit ik nu helemaal gesetteldZe zeggen immers altijd :eerste keer bouwen is om te oefenen , tweede keer is zoals je het echt wil hebben. ..
Wacht maar tot binnen enkele jaren.
Toen we een7tal jaar geleden bouwden zeiden we dat ook!
1x bouwen en dan nooit meer!
Nu zijn we enkele jaren verder en praten we toch anders.Er zijn enkele zaken waar we bij denken 'tiens, dit en dat hadden we anders/beter kunnen doen.
Ze zeggen immers altijd :eerste keer bouwen is om te oefenen , tweede keer is zoals je het echt wil hebben. ..
Tja wat noem jij klein hé ? Als er plots draag-structuur matig dingen veranderen waardoor vb grotere stalen balken nodig zijn of her-berekening vloerplaat oid is die 2500,- snel uitgegeven...Volgende week maandag beginnen ze te metsen. Dan 6 tal weken later zouden alle muren er moeten staan. Ik krijg plots veel zenuwenMmmh, net een kleine aanpassing in onze vide gevraagd aan architect. Geraamd kostenplaatje: 2500 euro. pijnlijk.
Snel printscreen gepakt van de PDF... Wat is er gewijzigd: Gelijkvloers: - garage iets breder - open trap in living weg - vide weg - kookeiland ingekort (wasbak zouden wij wel plaatsen waar de kookplaat staat - kookplaat zou dan in de kastenwand komen) - kastenwand bijgekomen in keuken - berging, trap, vestiairekast en wc geheroriënteerd (berging zouden we de muur tussen keuken en berging nog omwisselen zodat er in de keuken nog een extra kastenwand bijkomt - wc moeten we nog kijken of de trap boven de wc niet in de weg zit/te storend is) - gang inkom blijft ongewijzigd (reden hiervoor is dat we niet via de keuken in de leefruimte willen binnenkomen - keuken willen we ook behouden waar ze nu voorzien is, omdat daar ons grootste stuk tuin is) 1e Verdieping: - badkamer en master bedroom breder gemaakt (al hoefde dat voor de badkamer voor ons niet echt) - dressing aansluitend aan de master bedroom gemaakt - waar het gat van de vide was is er nu ruimte voor een home office - nachthal smaller gemaakt door heroriëntatie van trappen - iets grotere kinderkamers agv smallere nachthal en weglaten van vide Zolder: - heroriëntatie van home cinema en berging agv gewijzigde trap De trap naar de zolder ben ik nog niet echt een fan van. Ik zou liever hebben dat beide trappen aansluitend zijn, ipv op 2 verschillende locaties een trap te hebben. De zolderindeling ben ik ook nog geen echte fan van. De oorspronkelijke zolderindeling vond ik beter, maar toen zat de trap ook anders.Tonen!