Bouwstress, 2 weken voor verhuis
Het grootste probleem: - Ik had al een tijdje in een hoekje last van vocht "nu en dan regendruppels" Dakwerker 2x langsgeweest en had wel een gebarsten pan gevonden, maar niet echt noemenswaardig iets Nog steeds een beetje water binnen. Bij zeer degelijke nazicht bleek dat de koperen goot die water moet opvangen, de staande kanten gewoon platgeduwd waren door de mannen van de vensters. Wat dus niet mag. Probleem gevonden, echter enige oplossing is raam eruit ! Inderdaad raam eruit ! bak herstellen, raam terug en opnieuw plakken Bijkomend is dat het raam ertegenover hetzelfde probleem heeft, wel nog geen water daar, maar vroeg of laat wel mogelijks problemen Het moet dus gebeuren!
Ze winden er geen doekjes om. Echter volgende week komen de ingemaakte kasten daar ! Net voor de verhuis Serieuze afbraakwerken nog
Nu zolang het maar in orde komt
Tweede probleem: Elec: - Ik heb 1x een voeding gelegd voor oven - Een tweede afzonderlijke voeding voor microgolf Beide met hun eigen zekering Wat blijkt nu.. (de zekeriingen sprongen plots deze wee) Bij nazicht gezien dat ik (net zoals de andere gewone stopcontacten) , ik zonder nadenken een brug gelegd had tussen die 2 stopcontacten (ze zitten fysiek vlak naast elkaar) Nu die brug weggenomen, steek ik de overn in het stopcontact, springt de zekering direct! ook in een ander stopcontact
Er is dus iets mis met de oven, grrrrrrrr (komt van NL) Kan dit door die brug komen? (oven of microgolf is nog nooit aangezet geweest)