• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

Franse eik, wacht ik post eens een foto van hoe het ongeveer is

Laatst bewerkt door een moderator:
Ongeveer

Bijlagen

• trap.jpg
    trap.jpg
    306,3 KB · Weergaven: 40
Hmm, in landelijke stijl is de combinatie van wit en natuur eik ook best mooi
263a.png

Joske007 zei:
Hmm, in landelijke stijl is de combinatie van wit en natuur eik ook best mooi
263a.png
Ik wou hetzelfde posten! Het is niet mijn stijl, maar binnen de landelijke stijl worden wel heel duidelijk de betere materialen uitgekozen!

De leuning is wel veel strakker.

Het is niet landelijk landelijk bij ons, maar strak landelijk. Geen tierlantijntjes

2 trappen staan , praaaaaaachtig, wauw ! Keuken volledig af enkel nog schilderen en zelliges plaatsen en de ledstrips.

Wc's hangen en al getest door dochter lol Lavabomeubel kids af

Regenwater af Morgen, ja morgen, komt de man de binnendeuren plaatsen

Gisteren aktes gaan tekenen en op kosten van wie wij het huis gekocht hebben, champagne gaan drinken om vervolgens uitgenodigd te worden om zelfs mee te gaan eten naar een klasserestaurant, natuurlijk toegezegd , echt supervriendelijke, gewone mensen!

Ok ze hebben geld, maar dan nog moet je het maar doen! Ze hoeven het niet te doen en toch doen ze het. Klasse !

Helft van regenpijp en drainage liggen in de grond. Vrijdag hopelijk de andere helft ook. Afsluiting tuin aan 1 kant is ook besteld en gaan we na nieuwjaar plaatsen. Dan kan er eindelijk betonpuin in!

Elektriciteitdraden zijn ook grotendeels getrokken, enkel nog een paar details die we moeten bijtrekken. Dorpels geplaatst dus na de kerstvakantie kunnen de ramen opgemeten worden. Gaat een enorm verschil zijn eens die er in staan.

En nog maar eens problemen, de dorpels liggen allemaal (behalve 1) verkeerd. Ik begin Roger van Dobbit meer en meer te geloven: Wat je zelf doet, doe je beter. Om 1 of andere reden hebben wij allemaal aannemers die hun job niet serieus nemen. Zeer deprimerend...

Tijdens kerstvakantie wel alle riolering van gelijkvloers gelegd en nog wat elektriciteit bijgetrokken, dus er is nog wel vooruitgang.

Niet leuk! Hier absolute eindfase begonnen Nog parket plaatsen, hier en daar afdekplaatje elec doen, gietijzeren deur plaatsen , lavabos plaatsen en thats about it, en nog plamuren (1 laag)

Trap klaar en aant schilderen Keuken klaar en ga dit weekend schilderen Elec af Sanitair af Haard af Alles af, behalve morgen komen ze start parket plaatsen En dan enkel nog krikken op de deuren en wat schilderwerken Verhuis 7 februari? Patchkast zal voor na verhuis zijn :p Nu dinsdag komen ze zonnepanelen verhuizen

Blijft vooral goed vooruit gaan daar bij je. Benieuwd hoe Stijnopolis 2.0 er gaat uitzien straks.

Ik ook
263a.png
Ik twijfel nog steeds wat te doen met de sterrenhemel Zoiezo pak ik hem mee, maar of ik em ga herinstalleren...

Hangt puur van je eigen keuzes en smaak af
1f609.png
Wil je doe moeite terug doen om die sterrenhemel te installeren en geeft het voor je een meerwaarde, indien beiden en JA .. ga ervoor
263a.png

Trap is afgewerkt en is gewoonweg prachtig. Vrijdag verf gekocht. Zaterdag alle kasten vd keuken afgenomen, en kopse kanten voorbehandeld met brushfiller. Vandaag afgevwreven en eerste laag primer op voorkant gezet. Morgen de achterkant en dan terug wrijven, tweede laag voor en achter, wrijven en derde laag voor en achter.

Vorige week ook begonnen aan het kapsalon van men vriendin. Voorlopig al de volgende dingen gedaan:

- behang verwijderd - plinten verwijderd - kabelgoot langs de muur verwijderd - vloer geëgaliseerd

binnenkort dan een quick-step laminaatje leggen.
263a.png

Patket boven is klaar. Wauw geen woorden voor fuck jong, prachtig , perfect gelegd , nergens profielen, klasse man. Echt klasse. Ik heb nog nooit zoiets perfect afgewerkt gezien, echt en ik ben zelf al behoorlijk perfectionistisch. Klasse Ik wil zo graag fotos tonen maar wil nog efkes wachten op verfresultaten, dan krijg je het te zien
263a.png
Ledstrip in keuken is ook super, zeker met de combinatie zelliges. Echt wauw!

Hele spaghetti aan de elektriciteitskast, komen die van de ramen af dat elke screen ook een aparte 4-draads kabel nodig heeft. Nog eens 14 kabels erbij dus. Na een tijdje wordt het wel overdreven :p

Back
Bovenaan