Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Als "stil" het criterium is: je vindt elk van die apparaten met passieve koeling en dus zonder geluid .I need router/switch/ap's en ip full hd camera's poe's - zo STIL mogelijk als het kan. Wat is een goede degelijke basis qua router/switch vinden jullie? (geen ervaring met dit merk, vandaar hier eens checken) - thx guys!
Voor echte businesstoepassingen, is Ubiquiti ook goed als router en als switch hoor . Ze zijn gewoon redelijk prijzig voor particuliere toepassingen.ok, dacht dat je "goed" zat met ubiquiti voor al dat soort toepassingen heb nu sowieso "allegaartje" van cisco, foscam, lynksys edm spulletjes - voor renovatie winkel netwerk/surv. dacht ik misschien es uitkijken naar dit merk bv - maar bon, je haalt voor elke toepassing al een andere merk aan dus - enfin, het moet stiller in iedere geval dus zal eens rondsnorren - thx
Ik zou zeggen, stop het prutsen, en ga direct voor een ubiquiti switch achter je telenet modem en klaar
en dan alles op je switch, nooit geen problemen hier
je zit absoluut goed met alles van ubiquitiok, dacht dat je "goed" zat met ubiquiti voor al dat soort toepassingen heb nu sowieso "allegaartje" van cisco, foscam, lynksys edm spulletjes - voor renovatie winkel netwerk/surv. dacht ik misschien es uitkijken naar dit merk bv - maar bon, je haalt voor elke toepassing al een andere merk aan dus - enfin, het moet stiller in iedere geval dus zal eens rondsnorren - thx
Heeft het ooit wel gewerkt ? En niets aangepast ? Ondertussen software van je USG ge-update ?
mDNS configuratie staat actief ? (Settings > Services > mDNS)