Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Het hangt er vanaf wat je wil bereiken. Ubiquiti is prijs/kwaliteit heel sterk, maar is meer gericht op bedrijven dan consumenten. Maar gezien de lage prijs, wordt het ook wel voor thuis gebruik gekocht.Is Ubiquiti nu de referentie op netwerk gerief? Want ik hoor toch hier en daar problemen met vnl software... Indien dit zo goed is zou dat toch niet mogen?
Referentie niet echt hoor. Het is "leuk spul" voor KMO etc. (en de geavanceerde home-office) maar zo zijn er 13-in-een-dozijn merken.Is Ubiquiti nu de referentie op netwerk gerief? Want ik hoor toch hier en daar problemen met vnl software... Indien dit zo goed is zou dat toch niet mogen?
Is Ubiquiti nu de referentie op netwerk gerief? Want ik hoor toch hier en daar problemen met vnl software... Indien dit zo goed is zou dat toch niet mogen?