Skank
Well-Known Member
Dat staat bij mij allemaal afSettings -> Remote Access (en alles afzetten)
Ik kan er zoiezo aan via vpn
Dus niet gekoppeld bij mij
Maar toch ook pasw gewijzigd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dat staat bij mij allemaal afSettings -> Remote Access (en alles afzetten)
Bedankt voor de tip welke ik zonet heb toegepast.Settings -> Remote Access (en alles afzetten)
Ja vb met je smartphone en Wifi analyzer tool op de locatie waar je geen ontvangst hebt ? Straf dat je daar echt niks kunt opvangen.
Nu je signaal nog opkrikken gaat denkelijk ni veel uithalen, want een client moet ook nog terug kunnen antwoorden natuurlijk...
Geen optie om de rode-bol zo dicht mogelijk tegen de deur te brengen ? Enkele meters opschuiven kan wel eens helpen. Dit ligt "plat" met de ring-LED naar boven gericht ?
AP bijzetten is uiteraard ook een optie. Op zolder bijvoorbeeld.
Zie hierbovenIk zou eentje op zolder zetten, bij mij is het bereik veel beter nadat de AP op zolder staat. Ik zou trouwens geen Pro meer kopen, want er komt een wifi 6 pro uit. De lite is er al en die kost niet meer dan de oude.
Pff ja dat is wel een héél zwak signaalke ;-) daar op -86dBm
Als je zo'n inwall in de kamer krijgt dan ben je alvast zeker van een oplossing in die kamer.
De tuin enzo is allemaal niet zo makkelijk te beantwoorden. Toch wel straf van die ontvangst issues, op plan lijken de ruimtes niet abnormaal groot en het is niet dat er 5 muren tussenzitten.
Dit is enkel het geval indien je meerdere VLAN's heb (vb NAS in VLAN1 , PC in VLAN2 en je moet data gaan halen) of natuurlijk net pech heb met DHCP (die ook vanuit je Telenet uitgegeven is)De Telenet router is ingesteld als default gateway op je toestellen, dus als die down gaat is het gedaan. Als je dit wil vermijden moet een aparte router gebruiken achter de Telenet modem/router.