• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ubiquiti Unify Topic

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Er komt blijkbaar een nieuwe Unifi Protect Doorbell:

Hmm, een zwarte zou wel veel beter passen bij mijn huis :rolleyes:
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Daar waren geruchten over en lijkt iets van Ubiquiti Marketing te zijn, zie Chris van Crosstalk zijn video die net uit is.

 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ja, zo had ik het gezien maw de actie van Ubiquiti is redelijk mislukt. Ze hadden die beter aan Chris gegeven, dat had meer views opgeleverd. Het blijft in elk geval een mooie bel, jammer dat ik er al eentje heb 🥲🙂
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Kan ik in mijn controller zien hoe vaak ik op mn maximale downloadsnelheidslimiet zit?
Je zou denken dat dit dit is:


Echter mn limiet is 100 Mbps niet 10
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Kan je dan nergens ingeven dat je Internet "link" 100Mbits is ?

Settings > Site > Provider Capabilities
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Tja, die kan dat vanzelf niet rieken natuurlijk hoeveel Mbps je van de provider hebt.
Hij zou de assumptie kunnen nemen en de interface-speed kunnen nemen, maar mogelijks heb je gigabit-LAN en dan klopt dat ook niet.
Van die typische problemen die ik ook wel es op de werkvloer tegenkwam vroeger bij het ontwerpen van monitoring-systemen enz.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ok is goed nu, echter zijn dat moment opnames toch?
Die cirkel
Ik kan daar geen grafiekje van zien hoe vaak ik tegen die grens aanloop?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ah ok, ik dacht dat jij ook een unifi controller had.
Anderen?
Verdacht stil p:
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Ah ok, ik dacht dat jij ook een unifi controller had.
Anderen?
Verdacht stil p:
Jaja, ik heb wel een controller, maar geen USG ofzo die m'n Internet-access managed.
Ik gebruik enkel AP's van Unify samen met de "Controller" voor het beheer van deze AP's.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik heb ook geen usg.. Wel de dream machine en sinds installatie heb ik daar nog geen problemen mee gehad…
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik heb ook geen usg.. Wel de dream machine en sinds installatie heb ik daar nog geen problemen mee gehad…
Das niet de vraag :)
De vraag is of je ergens op een grafiek kunt zien hoe ver of dichtbij je limiet zit en hoe vaak..
Dus niet enkel op het moment zelf maar een tijdsloop
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Ben je zeker dat er nergens onder de UI bij "Statistics" iets van "traffic stats" staat ? Ik heb toch vb statistics van m'n AP's hoeveel kbits/sec of mbit/sec die over de tijd doen ? Staat er dan nergens iets bij de gebruikers van een USG rond internet/uplink stats oid ? Zou me eerlijk gezegd verwonderen ? Die USG is precies nooit goed geintegreerd geweest dan precies....
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ben je zeker dat er nergens onder de UI bij "Statistics" iets van "traffic stats" staat ? Ik heb toch vb statistics van m'n AP's hoeveel kbits/sec of mbit/sec die over de tijd doen ? Staat er dan nergens iets bij de gebruikers van een USG rond internet/uplink stats oid ? Zou me eerlijk gezegd verwonderen ? Die USG is precies nooit goed geintegreerd geweest dan precies....

Ja enkel de AP's idd, maar geen USG ook geen dream machine he

Gaat puur over de wifi
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik vind niet direct zoiets terug... Waarom wil je dat weten?