Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Klopt inderdaad. Maar een Dreammachine + 16 poort switch kost 471euro samen en de Dreamwall is er 1150. Das toch meer als het dubbel + zoals je zegt, als je er 1 iets kapot gaat, heb je meer kosten dan een individueel onderdeel vervangen.Ik heb die Dreamwall ook al zien staan en was dat ook aan het overwegen voor mijn nieuwbouw. Voordeel is natuurlijk dat het 1 stuk hardware is i.p.v. 2. Want bij een Dreammachine ga je allicht nog een extra switch nodig hebben? Als je dit allemaal samentelt kom je ongeveer op dezelfde prijs. Als er 1 stuk gaat, heb je natuurlijk wel problemen...
Ahja twas die dat ik bedoelde eigenlijk. Een rack kan ik helaas niet plaatsen… elektricien heeft mijn kabels teveel ingekort…Dreamrouter kan ook he, is zo duur niet
Inderdaad... Aangezien wij geen gas installatie hebben, naast de digitale meter installatie een rack plaatsen met daarin de router en switch. Maar mijn kabels hebben maar 1m overschot. Ik zou mijn rack al moeten hangen op 50cm hoogte en dan kan daar geen waterzachter meer voor staan...Zorgen dat bij mij die fout niet gemaakt wordt![]()
Ze hebben een USG 3P opvolger gelanceerd vorige week: https://eu.store.ui.com/eu/en/products/uxg-lite
Mijn voeding is ook kapot gegaan na een jaar of 8 denk ik. Heb die gebruikt van m'n oude telenet modem en werkt terug. Zolang het de voeding is, zal ik die wel nog ff blijven vervangen. Wat ik daarna ga kopen weet ik nog niet. Ofwel die UXG-lite ofwel een Dreamrouter.