Ik heb ook een USG en haal vlotjes de 300mb/s van mijn abonnement. Maar IDS moet wel uitstaan of ik haal maar rond de 100.
De UDR en UXG doen zonder problemen 1gb/s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik dacht dat de UDR max 700 haalde.Ik heb ook een USG en haal vlotjes de 300mb/s van mijn abonnement. Maar IDS moet wel uitstaan of ik haal maar rond de 100.
VriendVoor de duidelijkheid, is dit nu voor jezelf of je “vriend”. Sorry als ik het fout heb maar ik heb de indruk dat je al vaker op dit forum zaken post voor een vriend, maar ik de indruk krijg dat het eigenlijk voor je eigen interesse is. Niet daar iets mis mee is in tegendeel, maar vraag me af waarom je dan niet gewoon zegt dat je eens graag die dilemma’s op tafel legt. Vermijd meteen ook dat ik mijn tijd verkwansel aan geven van advies wat buiten de context valt…
Soms he, denk ik ook over te schakelen van eufyHmm. Hoe is die deurbel nu van hun? Want korting volgens pepper op hun laatste versie.
Ubiquiti Unifi G4 Pro doorbell - Pepper.com
nl.pepper.com
Dat is de pro, de gewone koop je al voor 200 euro. Ik ben er tevreden over buiten het feit dat de drukknop aan het afbreken is door het UV licht (hangt aan de zuidkant). En hij werkt via wifi dus je moet zorgen dat je goed ontvangst hebt waar de bel gaat komen.Hmm. Hoe is die deurbel nu van hun? Want korting volgens pepper op hun laatste versie.
Met 4 POE poortjes heb ik genoeg. Dus als ik die Dreammachine Pro met de 16 lite switch zou combineren, heb ik 8 POE poorten.DM pro heeft wel geen PoE. De SE en wall wel. Maar dat heb je mss niet nodig?
Ik heb een pro maar twijfel of ik niet een SE of wall ga kopen voor mijn nieuwbouw vooral voor die PoE. Maar de wall is gewoon heel duur voor wat je meer krijgt ivm de SE.
De Express bevat de controller, waarom zou je die dan nog elders gaan zetten, wat mij betreft heeft dat geen enkel zin, als het al kan.express of uxg lite, moeielijke beslissing, de controller kan op de nas/HA
De lite heeft die niet, dus ik doelde daar opDe Express bevat de controller, waarom zou je die dan nog elders gaan zetten, wat mij betreft heeft dat geen enkel zin, als het al kan.
jij gebruikt nog een hue bridge?Ik moet nog eens investeren in een nieuwe switch. Kheb eigenlijk 24 poorten nodig en ik doe het nu met mijn oude 8 poort switch. Onze TV heb aan de wifi moeten hangen toen de laadpaal geïnstalleerd werd en mijn 2e PC hangt aan mijn telenet modem (dus buiten mijn eigen netwerk) omdat de switch vol zit. Jammer dat die dingen zoveel geld kosten...
Of ik koop de Dreammachine Pro met een 16 poort lite switch. Ik verlies dan 1 poort voor WAN en 2 om voor de extra switch. Dan heb ik nog 21 poorten voor toestellen aan te hangen als ik goed rekenen. Dat zou normaal nog voldoende moeten zijn. Ik heb 12-13 aansluitingen in huis + mijn IOT stuff dat in de kast moet komen zoals de mijn Odroid met HA, Hue bridge, Synology, laadpaal, AP. Denk dat ik nu aan 17-18 poorten zit als ik alles wil aansluiten.
Ja, maar dan verlies ik de Hue app. Mijn wederhelft gaat niet content zijn als die app niet meer werkt. Op die ene poort zal het ook niet steken.jij gebruikt nog een hue bridge?
Ik heb anders een conbee 2 stick in tweedehands... dan win je een netwerk aansluiting
Ja, maar dan verlies ik de Hue app. Mijn wederhelft gaat niet content zijn als die app niet meer werkt. Op die ene poort zal het ook niet steken.jij gebruikt nog een hue bridge?
Ik heb anders een conbee 2 stick in tweedehands... dan win je een netwerk aansluiting