Skank
Well-Known Member
Net gekocht voor 130 incl verzending
tweakers.net

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Start will disable the missing disk and then bring the array on-line. Install a replacement disk as soon as possible. |
Draai je op die odroid ook je eigen assistent? ipv google assistent?Home Assistant heb ik Odroid N2+ draaien met 128GB eMMC. Dat is echt een top ding. Stuk sneller nog als mijn Raspberry Pi4.
Als mijn USG 3P kapot gaat, ga ik ook zo'n Dreamrouter kopen. Dacht dat het deze zomer zover was, maar twas de voeding van de USG die kapot was. Die van mijn TV box die nog moet binnen brengen, paste perfect.
Geen voice control hier. Ik gebruik HA eigenlijk enkel om te automatiseren en om vanalles en nog wat in kaart te brengen met Graphana om op basis daarvan mijn automatisaties te verbeteren.Draai je op die odroid ook je eigen assistent? ipv google assistent?