Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
tis al okVoor de bieper?
En voor wat was het?tis al ok
Geen ideeEn voor wat was het?
Wat zou het basis verbruik zijn van dit systeem ? Goh ja, met die specs kan dat prima dienen als NAS hé. Zeker voor een thuis-setup. Met 32GB RAM kan je al iets doen indien je wat extra dingen wil draaien.Geen ideemaar ga hem niet terug demonteren ervoor.
Jouw mening omtrent die zelfbouw nas?
Aan die prijs kan je ook een nieuwe kopen,
, https://www.amazon.com.be/-/nl/Ente...2399&keywords=20+tb+hdd&qid=1700934570&sr=8-6
Je kan de server toch bij jouw bookmarks in explorer zetten? Zodat die altijd in de linker kolom staat. Zo doe ik het ook voor mezelf want telkens dat IP intikkenSphinkx, hoe groot is jouw server nu?
Hoe doen jullie het met droppen van bestanden door gebruikers?
Ik ben daar nog steeds niet uit...
Kids en vrouw beginnen er wel meer en meer om te vragen.. ook voor fotos enzo.. Ofwel moet ik toch es kijken naar die nextcloud ofzo , of toch extra gebruikers aanmaken op unraid, i dunno
Maar als ik moet zeggen van surf naar... of via verkenner en vul het ip in... tja niet zo gebruiksvriendelijk
Je kan toch gewoon een permanente "link" (drivemapping) hebben ? Mijn vrouw haar PC heeft enkele extra "drives" voor "Scans" (waar de multi-functional z'n scans in dropped) alsook "Foto" enz. Die zijn gewoon altijd beschikbaar ?Sphinkx, hoe groot is jouw server nu?
Hoe doen jullie het met droppen van bestanden door gebruikers?
Ik ben daar nog steeds niet uit...
Kids en vrouw beginnen er wel meer en meer om te vragen.. ook voor fotos enzo.. Ofwel moet ik toch es kijken naar die nextcloud ofzo , of toch extra gebruikers aanmaken op unraid, i dunno
Maar als ik moet zeggen van surf naar... of via verkenner en vul het ip in... tja niet zo gebruiksvriendelijk