• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

Onze douche staat in de hoek van de kamer met een scheidingswand.

Dus tss 2 muren

Ej2TrJK.jpg

De hoogte van de muren van de kamer is 2m50 Echter de scheidingswand is maar 2m

Hoe betegelen?

Enkel de 3 zijden van de douche worden betegeld. (Midden moziek, en de 2 andere grote tegels) Wat zouden jullie doen?

Alles op 2m hoogte of toch de grote zijden op 2m50 en de scheiding op 2m?
Ik zou de 2 muren tot op 250 betegelen. De wand van 2m zou ik ook volledig betegelen en dan die laatste halve meter boven het muurtje betegelen. Dus een strook die even breed is als de muur dik is tot aan het plafond. Ik weet niet of die uitleg duidelijk is :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Die uitleg is duidelijk ja Echter die middenmuur is in mozaiek En dat muurtje niet. als je daarboven , die dikte, dan gaat beteglen met mozaiek klopt het niet meer, pak je gewone tegel dan is dat klein stukje ook zo lullig

Ik zou maar tot 2m hoogte betegelen. Wij hebben dit nu ook in ons appartement. Mocht je tot 2.5m hoogte tegelen haal je, voor mij, het effect van de lagere scheidingswand voor een groot stuk weg.

Ik zou maar tot 2m hoogte betegelen. Wij hebben dit nu ook in ons appartement. Mocht je tot 2.5m hoogte tegelen haal je, voor mij, het effect van de lagere scheidingswand voor een groot stuk weg.
  Inderdaad, zo denk ik er ook over.

Allright
263a.png
ik hoopte op een reactie van jullie 2
263a.png
Meestal hebben we nl dezelfde ideeën
263a.png

Pfff, aannemer die in de kelder urineert. Dat is toch gewoon de basis van respect om zo'n dingen niet te doen???

Da's echt onaanvaardbaar! Bij ons kwam er eentje om bier vragen.We boden verschillende dranken aan, maar nee, het moest bier (van een bepaald merk nog wel!) zijn.   Je komt soms wat tegen in de bouw.

Amai die verhalen hier. Ik mag voorlopig niet klagen. Stipt tot op de dag ook.

Boven ligt akoestische folie. Beneden begonnen met vloerverwarming

3utare8u.jpg

Ik zie dat je ramen er al staan, maar ik vermoed nog niet alle leidingen geslepen. Wij horen langs alle kanten andere meningen hierover. Heb je veel last van stof/krasjes op je ramen? Het gaat in elk geval wel goed vooruit bij jullie.

Als de vloerisolatie er ligt is het wel de bedoeling dat alle leidingen er al liggen he haha.

Absoluut normaal dat ramen er al inzitten. Niks v krassen anders ben ik of zij maar prutsers. Ik zou het trouwens niet moeten weten alle leidingen leggen en nog gn ramen. Das omgekeerde wereld. En dan al je leidingen pikken zeker. No thx.

Net klaar met vv.
3uju2ese.jpg

Kans dat ze morgen al komen chappen.

Alles vlot echt supergoe!

Als de vloerisolatie er ligt is het wel de bedoeling dat alle leidingen er al liggen he haha.

Absoluut normaal dat ramen er al inzitten. Niks v krassen anders ben ik of zij maar prutsers. Ik zou het trouwens niet moeten weten alle leidingen leggen en nog gn ramen. Das omgekeerde wereld. En dan al je leidingen pikken zeker. No thx.
  Ge haalt hier exact de andere kant van de discussie aan :D. Wij zitten nu nog wel met een iets andere situatie, wordt langs buiten bezet, dit is waterdicht. Als we daarna langs binnen bezetten, zitten we dus met een vochtprobleem... Moeilijke beslissing

Net tablet voor lavabo en bad gaan kiezen.. En de keuken.

Gaat super zijn.

Ook komen er zelliges aan de wand. Echt super!

Daarna zijn we parket gaan kiezen voor beneden wat echt wauw is! En een goedkoper parket voor boven, de verdiepingen.

Top!

Cant wait

Jij gaat echt supersnel vooruit
263a.png
Door dit hier te volgen lijkt alles bij ons zo traag te gaan.
1f606.png

Net offerte gehad voor onze lavabomeubels En badomkadering Yay we we weten weer voor wat we werken lol   Tzal deze keer wel op maat zijn, en ben blij.

Ja, die dingen zijn verrassend duur. Bij ons ook op maat gemaakt.

Valt nog mee 1400 voor groot meubel, spiegel tegen wand en klein kastje 1000 voor klein meubel, spiegelkast excl btw

Back
Bovenaan