• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

Dat valt inderdaad goed mee, onze spiegelkast alleen kostte al 1000 euro.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat wel, maar bij ons is het geen spiegelkast he, enkel de spiegel vlak tegen de muur

Da's nog te doen. Ligt een beetje in lijn met wat wij hebben betaald geloof ik.

Blijkbaar slechte aannemer. ik ga es gaan kijken zie of ze aan het chappen zijn...

Yes! Ze zijn begonnen!

Eerst op zolder uiteraard... Bovenaan komt er nog zo'n 6cm chape De dedicated was bijna gedaan toen ik ging kijken
263a.png
Mooi vlak ja
263a.png

Yes
263a.png

vraagje ivm gyproc.. ik heb het in mn huidige woning op houten lattenwerk gedaan.

voor de kenners hier, janvanham en joske hoe zou ik het doen? 1) aan de schuine kant, recht en schuin gedeelte, met houten lattenwerk of met plagyp s haken of ? wat is het goedkoopste? 2) het plafond, de dedicated moet 10 cm verlaagd worden , met lattenwerk of? Want ik zit met schuine kant... Dan in de andere ruimtes , hoe daar?

zoiezo zou ik eerrste de wanden doen.. Dan de scehdingsmuur plaatsen en dan in de ruimtes afzonderlijk , de plafonds...

Ik heb ook altijd op lattenwerk gewerkt. Zal ook wel met Plagyp S ophangsysteem gaan natuurlijk maar ken de kost er niet van. Ik ken geen echt bouwkundige nadelen van een houten lattenwerk eigenlijk

Voordeel met houten lattenwerk is dat ik terug minder ruimte verlies. Met profielen direct 5cm.. En hout maar 2 a 2,5? i know het is niet veel maar alle beetjes helpen de houten latten... Vijzen of nagelen op de spanten?

Ik heb flinke nagels gebruikt...vijzen zal nog wel steviger zijn, maar dan zit je eerst met voorboren, dan vijzen etc...toch wel merkelijk langer indien je honderden punten te doen hebt...

Stijn,

Mocht je er iets aan hebben, in mijn showcase staan enkele foto's van de geplaatste wanden en het verlaagd plafond onder de dakspanten. KLIK

Vanavond zijn ze klaar.. Echt wel mooi gechaped. Ik heb al veel andere dingen gezien

de4y7uma.jpg

emarejy7.jpg

agetena7.jpg

Tijd voor eens iets positief
1f609.png
Uitzetvoegen zijn er ook voldoende aanwezig en het ziet er echt een biljartlaken uit
263a.png

Joske007 zei:
Tijd voor eens iets positief
1f609.png
Uitzetvoegen zijn er ook voldoende aanwezig en het ziet er echt een biljartlaken uit
263a.png
Thx dat is het ook. super met die vlindermachine beneden 7,5cm boven 5

Vandaag opgelopen:

besage2e.jpg

e9unuma8.jpg

davyze2y.jpg

Net bericht gekregen dat ze maandag beginnen met plakken. Jieha!

Back
Bovenaan