Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
HerkenbaarSkank zei:Vanavond bespreking afhankelijk v budget lol
Ah, Ik was wel op de hoogte dat je aan het sparen was naar toekomstige bouwplannen, maar niet dat jij intussen ook al in de bouwschoenen stond. Bij deze proficiat alvastchaka zei:Hier was het vandaag ook ganse dag bespreking (hoe het kot er gaat uitzien en dergerlijke) Moet eerlijkheidshalve zeggen dat die snufjes mij de laatste jaren minder aanspreken. En heb dus gewoon geen domotica gekozen. Wel in dees topic al veel goede ideeen tegengekomen
Als je wil dat de boel scheurt en je het dampscherm doorzeeft, niet doen dusSkank zei:Ik veronderstel dat die gyproc er gewoon op mag... Hopelijk liggen ze redelijk pas.. die latten
Huh? Waarom zou dat scheuren?Joske007 zei:Als je wil dat de boel scheurt en je het dampscherm doorzeeft, niet doen dus
Prijs is voor mij hetzelfde, programmatie is gratis lolsandervdw zei:Wij gaan voor Loxone gaan. Veel goedkoper en valt toch zelf te programmeren (dus niet elke keer een vakman nodig als je iets wil veranderen)...
Kijk dan nog eens goed naar die foto'sSkank zei:Huh? Waarom zou dat scheuren?
Ik bedoel de gyproc op de pannelatten he
Los daarvan , ik dacht dat jij jouw osb platen op je schuine kant, tegen je dampscherm hebt gezet? wat toch niet mag?
Als je KNX gaat gebruiken ga je ook KNX drukknoppen (die dure) nodig hebben, denk ik? Ik zou qua kleuren voor keuze 1 of 3 gaan, afhankelijk van de geplande kleur van de muren. Wit is natuurlijk wel makkelijk combineerbaar met andere kleuren...Skank zei:Afdekplaten Ik denk dat onze keuze gaat naar: intense bronze of white
En dan twijfelen we tussen deze opties:
- plaat bronze met drukknoppen bronze - plaat bronze met drukknoppen white - plaat white met drukknoppen white
Goeie keuze? En welke van deze 3 de voorkeur dan?
Intense brons:
intense white:
Volledige series:
http://www.niko.eu/nlnl/niko/producten/schakelaars-en-drukknoppen/