Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Geen idee of het relevante info is, maar het wordt een woning met gevelbepleistering waardoor we dus geen spouw hebben. De isolatie loopt dan ook helemaal rondom dus koudebruggen zouden er zeker niet voorkomen.Joske007 zei:Deze worden d.m.v. van spouwhaken met elkaar verbonden, zodat ze onafhankelijk van elkaar kunnen bewegen en er geen koudebruggen kunnen ontstaan.
Als de stenen verlijmt worden ipv gewoon gemest dan wordt dit niet gedaan, die lijm is zo sterk dat het niet meer los komt. En omdat er zo weinig voeg is heb je geen speling meer, maw als je ergens een kleine afwijking hebt, dan krijg je daar geen steen meer tussen.sandervdw zei:Onze buitenmuren rondom staan. Nu staan echter de binnenmuren nog niet. Moeten die normaal niet in verband gemetst worden met de buitenmuur (zodat die 2 aan elkaar vasthangen?)?
Het gaat inderdaad om verlijmde snelbouw . Architect heeft ook net met de fabrikant gebeld en blijkbaar gebeurt dit inderdaad wel vaker, en is het getest.Chr1st0f zei:Als de stenen verlijmt worden ipv gewoon gemest dan wordt dit niet gedaan, die lijm is zo sterk dat het niet meer los komt. En omdat er zo weinig voeg is heb je geen speling meer, maw als je ergens een kleine afwijking hebt, dan krijg je daar geen steen meer tussen.
ps. sandervdw heeft het hier over de binnenmuren, niet over de snelbouw + facade.
?Puttermansz zei:ik heb de 3e
Ja, je kan die kraan naar alle kanten draaien (zelfs naar achter als je dit wil). Ik heb ongeveer dezelfde kraan van Franke en bij mij staat de bediening naar voor.Skank zei:Misschien een rare domme vraag, maar deze kraan kan toch links/rechts draaien he Want op elke foto staat de bediening VOOR de kraan ipv ernaast http://www.franke.com/content/kitchensystems/nl/nl/home/producten/bymodelrange/kranen/eos/uittrekbare_uitloop/115_0253_195_detail.html
Moet je dan niet gewoon jouw aansluitingspunt wat draaien? Lijkt met zeker mogelijk.Skank zei:Kan ik die bediening niet opzij zetten van die kraan? (vermits ik de kraan langs alle kanten kan draaien)?
Kan je na levering even laten weten wat je ervaringen hiermee zijn? Het eerste product dat ik check scheelt al 700 euro tov Vandenborre, is toch een serieus stuk.Skank zei:Ik hoop het. ik heb een offerte gevraagd en gekregen voor al mijn toestellen bij veiligkopen.nu vanavond dan maar toehappen. levering wordt uitgesteld naar eind november
Skank zei:Quote from Puttermansz: “ik heb de 3e ”
?
Ervaring? Megasuper. is tweede keer dat ik het doe. mag je blindelings vertrouwensandervdw zei:Kan je na levering even laten weten wat je ervaringen hiermee zijn? Het eerste product dat ik check scheelt al 700 euro tov Vandenborre, is toch een serieus stuk.
Ik had het ook over de bediening. Er wordt een rond gat gemaakt in uw werkblad, dus je kan heel de kraan incl. de bediening draaien zoals je wil. De kraan verbind je met 2 flexibele leidingen aan de Shell kraantjes.Skank zei:Kan ik die bediening niet opzij zetten van die kraan? (vermits ik de kraan langs alle kanten kan draaien)?