Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Als er ooit een M&G komt, zekerSkank zei:Graag gedaanik krijg nu wel een pint in de plaats zeker....
Domotica is inderdaad spielerei. Maar als IT'er is een domoticasysteem wel een leuk experiment . Ook zorgt onze domotica wel voor een veel nuttiger gebruik van ventilatie (volle bak wanneer het licht in de badkamer brandt bvb), maar de echt zeer nuttige toepassingen zijn niet zo talrijk.Skank zei:Ik heb ventilatie zitten in ht. domotica, tja. Ik ga het uiteindelijk niet doen. Enkel siemens logo.. Uiteindelijk hoef ik mn verwarming enzo niet op afstand te kunnen aansteken of speciale combinaties. met siemens logo heb ik ook alles uit knop. das genoeg. als je eerlijk bent heb je die domotica echt niet nodig... Het is meer spielerei
ik hebt ook cat 7 dacht ik. Wist dat zelfs niet van die fiches lol
Ik denk dat je CAT6 hebt, tenzij je zelf draad in de buizen getrokken hebt. Maar er is ook verschil in aansluiting tussen CAT5 en CAT6, je moet dus zien dat je alles CAT6 neemt (patchpaneel en aansluitingen in de muur).Skank zei:ik hebt ook cat 7 dacht ik. Wist dat zelfs niet van die fiches lol
Besteld bij Maxim integrated. De bedoeling is om een temperatuursensor in elke kamer te hangen en die dan via een 1-wirecontroller aan de domotica te hangen. Vooral als monitoring in eerste instantie (later eventueel ook verwarming/zonnewering bijsturen).rho zei:Er zijn er inderdaad doe dat doen. Soms moet je wel verantwoorden waarom je ze wil hebben. (ontwikkeling nieuw product, uitproberen voor een testopstelling eigen product, ...)
Mag ik vragen waar je ze besteld hebt en wat je er precies mee wil doen?
DS18B20+ Ik was ook nog op zoek naar een vochtigheidsmeter, CO2-sensor, ... , maar die bestaan blijkbaar niet met 1-wire (enkel als iButton). Dus daar zal ik nog een andere oplossing voor moeten zoeken...rho zei:Maxim is wel makkelijk met samples. 30 is misschien wat veel, maar toch. Welk type heb je besteld?
Haha, de wereld is kleinrho zei:'t Is dat wij (Melexis) ook temperatuur sensoren maken.'k Was een beetje nieuwsgierig.