• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bouwen & verbouwen

Gisteren onze slaapkamer getekend in sketchup Om te zien hoe we de kasten moeten doen, tot op de cm juist! Erg handig om te zien wat het mooist is!

s5UDmjy.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
0 als het mijn ramen waren, maar ik zou het op 6 houden. 8 is véél te druk. Als de ramen nog groter wareen geweest mischien 8 , maar als je ziet van voor schattige vakjes je nu gaat overhouden met 8 verdelingen...

Ik wou ook 6 zeggen. Maar je hebt al de juiste keuze gemaakt.
1f609.png
Wordt mooi!

Vandaag hebben ze de ketel opgehangen en aangesloten. Proper werk v die mannen! Opstarten zal helaas vr volgende week zijn als ze ook de douchebakken installeren. Verder zijn de inbouwkranen ook gestoken. Stap vooruit.

Moet binnenkort zien voor gas en elec aansluiting is lampiris nog steeds bij de goedkoopste?

Update van de bouwwerken: ruwbouw staat er (eindelijk), elektriciteit uitgeslepen. Dit weekend ventilatie leggen en aan elektriciteit beginnen. Momenteel gaat het nog goed vooruit, ik hoop dat we dit tempo kunnen volhouden (al komt er nu wel 3 weken pauze aan omdat de beton moet uitharden).

De ruwbouw staat er en nu moet je beton uitharden? Vreemd. Vloerders klaar bij mij. Morgen sanitair afwerken en chauffage opstarten. Maandag komt de keuken.

De betonplaat van het dak he (plat dak). Op een bepaald punt steekt de betonplaat zo'n 6m uit zonder ondersteuning, dus die moet volledig uitharden voor ze de tijdelijke steunen eronderuit halen.

sandervdw zei:
De betonplaat van het dak he (plat dak). Op een bepaald punt steekt de betonplaat zo'n 6m uit zonder ondersteuning, dus die moet volledig uitharden voor ze de tijdelijke steunen eronderuit halen.
Liefst wel
1f609.png
Hmm 6m oversteek zonder ondersteuning ? Behoorlijke torsiekrachten denk ik zo...Zal wel flink wat staal in zitten
1f609.png

De keukenkasten zijn gisteren blijkbaar geleverd. Morgen beginnen ze eraan

Komt wel. Net mail gestuurd dat ze vanaf morgenavond , keukentablet mogen komen opmeten en plaatsen. In dreamland tijdens sintshoppen, de keukeninstallateur tegen het lijf gelopen.. Lol, hij komt morgen en wat blijkt.. Zijn zoon speelt samen voetbal met de mijne... De wereld is klein.

een weekend zweten en zwoegen, maar de ventilatie en elektriciteit op het dak ligt er op. Wel paar dingen die fout zijn (ventilatiebuizen niet afgesloten tegen stof, rookmelder gemist) maar die proberen we deze week nog op te lossen. Wel enorm demotiverend, dan denk je uren over alles na, doe je echt moeite om alles juist te doen, en toch vergeet je constant kleine dingen...

Back
Bovenaan