Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Omdat het allemaal Nederlanders zijn die net over de grens een villa neerplanten. Maar je hebt gelijk, waarom Turnhout, geef mij maar Kasterleesandervdw zei:Waarom zou je nu als multimiljonair voor omgeving Turnhout kiezen???
Dat zou inderdaad wel eens kunnen kloppen. Kasterlee begrijp ik qua regio al beter omdat er toch wat meer groen is, al blijft de kempen toch een regio waar zeer weinig interessante bezienswaardigheden zijn (en ja, ik ben er zelf opgegroeid ). En Turnhout vind ik dan ook nog een enorm onaangename stad eigenlijk, dan liever Herentals of Lier.Chr1st0f zei:Omdat het allemaal Nederlanders zijn die net over de grens een villa neerplanten. Maar je hebt gelijk, waarom Turnhout, geef mij maar Kasterlee
sandervdw zei:Wel schattig zo'n achtergevels helemaal uit glas,maar ik hoop dat je ontwerp erg goed is rond oververhitting etc. Ik weet ook niet welke maatregelen je gaat voorzien maar als dat allemaal glas gaat worden... Hoe is de orientatie van deze achtergevel ? Toch niet ZUID
eens een foto genomen van de achtergevel:Benieuwd hoe het er zal uitzien eens de ramen er in staan!