Ben al wat aan het rondkijken naar welke kaarten in huis te nemen kwestie van laden maar kwestie van prijzen ontlopen ze elkaar niet echt .
Vroeger was Fastned duur maar als ik het zo bekijk zitten ze nu nog bij de goedkopere .
Tesla lijkt nu nog altijd het goedkoopste maar ik weet niet of je daar met andere merken mag gaan laden .
Dacht dat ze ermee bezig waren maar ben niet zeker .
Blijkbaar liggen de prijzen om te laden op openbare laders nu zo rond de € 0,8 per KWu .
Het kan goedkoper maar dan moet je een abonnement afsluiten wat u ook geld kost per maand …
Kia charge zal het waarschijnlijk wel worden en dan misschien de plus (dus met abonnementskosten ) maar dan krijg je korting en dan nog eventueel die Charge map en E-flux en dan de app van Fastned op de telefoon en blijkbaar kan die communiceren met den auto zodat je gelijk als tesla gewoon de stekker moet insteken en niks meer ) .
Heb nu ook al de app van Total op de telefoon staan en Q8 maar daar kan ik gewoon via de app van KBC betalen blijkbaar (misschien daarom dat ik mijn betaalkaart niet gekoppeld krijg .

)
Freshmile blijkt ook goed te werken blijkbaar .