Met de adapter zelf is niks mis mee.Daar moet toch een adapter voro te krijgen zijn zodat je geen nieuwe usg moet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Met de adapter zelf is niks mis mee.Daar moet toch een adapter voro te krijgen zijn zodat je geen nieuwe usg moet?
ah ok mislezen dan , sorryMet de adapter zelf is niks mis mee.
Mijn Unifi Security Gateway is na 2.5 jaar gebruik zonet overleden
Op de 12V/1A stroomadapter stond er bij controle een groen ledje te pinken, wat een slecht teken is.
Tijdens het uitmeten van de adapter krijg ik netjes het gewenste voltage, wat betekent dat de USG niet meer werkt.
Zouden jullie voor niet professioneel gebruik net dezelfde Unifi Security Gateway router nemen of raden jullie een andere Unify Ubiquiti router aan?
Jammer dat het beestje zo snel komt te overlijden, want ben er buiten de standaard Cloudkey gerekend anders wel zeer tevreden over.
Dat is de bedoelingIk krijg alerts (ips) van enorm veel " a network trojan was detected"
Moet ik daar iets mee?
okay maar ik moet er dus niks mee doenDat is de bedoeling
Euh mischien eens checken of er nergens niet staat dat het INTERN gedetecteerd is ? Maw dus dat een PC of device op je netwerk geinfecteerd is (zonder dat het je het mischien wist)okay maar ik moet er dus niks mee doen