Skank
Well-Known Member
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoewel ik toch echt versteld stond van de google nest deurbel
tzal tussen die 2 worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Het is inderdaad net dat wat ik bedoel.Mijn USG zie ik daar nooit in staan. Dus ik snap ook niet goed waarom jij er 2 ziet. Wat gebeurd er als je op manage klikt?
Heb efkes de remote -access terug opgezet. Dan komt m'n key er wel bij maar nergens een "v2" key hoor. Gewoon de hostname die ik eraan gegeven heb. Zelfs met de discovery op.Mijn eigen Cloud Key heeft inderdaad als naam Unify-Home-7.
Nu dat ik wat verder met de settings heb gespeeld zie ik die 2 Cloud Key v2 enkel maar wanneer ik op https://unifi.ui.com/ de knop schuif naar
Discover Cloud Key, enkel dan komt pas die 2de Cloud Key v2 tevoorschijn.
Ik veronderstel dat dit niet bij iedereen het geval is?
Iemand die dit aub effe voor me wil testen?
Wat dan als je eigen BackUp corrupt is, dan heb je niets in de UniFi Cloud staan?Ik heb dit allemaal niet
Gewoon de controller en gaan...
en enkel binnen het netwerk bereikbaar
Oké, zolang alles naar wens werkt, zal ik het maar gewoon negerenHeb efkes de remote -access terug opgezet. Dan komt m'n key er wel bij maar nergens een "v2" key hoor. Gewoon de hostname die ik eraan gegeven heb. Zelfs met de discovery op.
Dat heb ik even opgezocht .. je weet wel dat lijstje van backups die we konden restoren staan gewoon op je SDCARD van je Cloudkey hoor. DAT is reden dat ik dat bij mij ni zie ... er steekt geen SDCARD in ;-)Wat dan als je eigen BackUp corrupt is, dan heb je niets in de UniFi Cloud staan?
Wat dan als je eigen BackUp corrupt is, dan heb je niets in de UniFi Cloud staan?
Oké, zolang alles naar wens werkt, zal ik het maar gewoon negeren
Heb die ook uitgezet, maar deze staan wel by default aan in de controller...
Zoals ik reeds eerder zei en ook broodrooster nu ook, zal je het kanaal van je Zigbee moeten wijzigen.Wat betreft hue, heeft dit geen verschil gemaakt
Zoals ik reeds eerder zei en ook broodrooster nu ook, zal je het kanaal van je Zigbee moeten wijzigen.