Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hier zie je toch dat kanaal 9 op de 2G het minste ruis heeft.
Maar als de meeste daarop zitten, volg je toch beter anders stoor je ook.Klopt omdat die drie kanalen vaak de standaardinstellingen zijn en het merendeel heeft niet de kennis om dit aan te passen (of de goesting).
Dan zal je enkel deze niet reagerende Hue lampen volgens onderstaande methode moeten resetten.Soit, mn hue nu, wat doe ik daar nu mee...
ondertussen zijn al mn lampen terug behalve deze in de inkom (die op gelijk niveau staan als de bridge)
Dan zal je enkel deze niet reagerende Hue lampen volgens onderstaande methode moeten resetten.
Om een niet reagerende Hue lamp te resetten met behulp van de Hue dimmer dien je de dimmer vlakblij de ingeschakelde lamp te houden en gedurende 10 seconden zowel de aan- als de uit-knop ingedrukt te houden. Na 10 seconden knippert de lamp kort, wacht dan totdat deze 3 keer aan en uitgaat en je lamp is gereset.
heb ik reeds gedaanJe kan de lamp ook gewoon in de app verwijderen.
Alleen weet ik niet vanbuiten of deze dan ook werkelijk naar fabrieksinstelling wordt gezet.
Volgens mij niet maar je kan proberen, hé
Vreemd, bij mij enkel maar wanneer de elektriciteit er werkelijk af gaat?Ik blijf wel meldingen krijgen in home assistant van lampen onbeschikbaar...
Beetje jammer want dan kan ik niks automatiseren...