Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Skank
Waarschijnlijk zal de volgende link je probleem mogelijks kunnen oplossen.
Zo vergroot jij het bereik van de Philips Hue Bridge en Hue Lampen
Als je jouw Hue lampen door heel het huis hebt hangen, kan het zijn dat je het bereik hiervan moet verbreden. In deze blog leggen wij jou uit hoe dat moet.www.beaumotica.nl
Vraag is natuurlijk, moet ik die hub niet op het eerste verdiep zetten?
Nu 2 lampen inkom op gelijkvloers, rest op eerste verdiep ,en tweede verdiep
De hub staat nu in de tvkast..
Misschien dat dat ook al zou maken...
Ik zit op kanaal 15 voor de bridge, wat netjes tussen 1 en 6 valt. Daar had ik minder interferentie dan op 25. Vroeger was het soms eens unresponsive, maar na het “tunen” van m’n WiFi kanalen, was dit opgelost.Sowieso voor de 2.4Ghz effe kijken op welke kanalen (en breedtes) je AP's staan. Eigenlijk heb je voor 2.4Ghz maar 3 opties : 1 / 6 / 11 zijn de niet-overlappende kanalen.
Zeker 20Mhz kanaalbreedte gebruiken. Het is verleidelijk om op 40 te zetten, maar daar ga je een pak storingen
Mijn HUE zit op Kanaal25 (wat boven Channel11 van de Wifi zit). Ik heb van niks last, dus ik laat de setting op de HUE-controller rustig staan.
Uw ap’s moeten enkel op hetzelfde kanaal als je wireless uplink gebruikt. Anders kan je ze beter apart zetten. En zet ze fixed ipv auto, want anders verspringen ze na een reboot.
channel 1 en 6 zoals nu lijkt ok. Een van uw buren is wel een retard die 40mhz kanaalbreedte gebruikt en iedereen stoort. En dan nog een Pipo die op kanaal 2 zit.
zigbee channel 10 en 15 mag je niet gebruiken. 20 of 25 gaan het best zij in uw geval. Channel 25 lijkt me de beste van de 2 voor jou.
Een van uw buren is wel een retard die 40mhz kanaalbreedte gebruikt en iedereen stoort. En dan nog een Pipo die op kanaal 2 zit.
Ik veronderstel dat je de RF-scan al hebt uitgevoerd?Op auto plaatst hij ze ook op 1 en 6 voor de 2,4 ghz
ik zie een proximus public wifi op kanaal 13 ook die in conflict komt met telenet op kanaal 11 (beide buren)
in unifi heb ik dat niet gedaanIk veronderstel dat je de RF-scan al hebt uitgevoerd?